Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 837 ggr
Cindy-
0

Wow wow wow!!!

Gud vilken överraskning. Min bild blev veckans bild i PhotoshopAdvanced.

Nu ska jag skicka bilden i högupplöst format och skriva några ord som kommer att komma i tidningen PhotoshopAdvanced!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastiskt kul, och en riktig överraskning!!!!

Ni ser bilden uppe till höger Skrattande

Länk till sidan

AndersT
0

Grattis till Dig!!! Skrattande

Välförtjänt då dina bilder håller hög klass…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Jonna75
0

Guuud så vacker bild!!!

Stort grattis! Det var du verkligen värd. Vilken reklam för dina fina bildalster det kommer bli nu Skrattande

Cindy-
0

Tack!!!! Skrattande

JAAAA jag är såååå jätteglad så jag hoppar här på stolen!!! Detta hade jag aldrig trott. Jag gick med på den här siten bara för ett par dagar sedan. Mest på skoj.

Gud vilken lycka haha!!! Det är väl i och för sig inget märkvärdigt, men förbaskat skoj haha…

Moa-16
0

Men hallå? Vem var det som hade rätt?Cool Haha, jag visste ju det! Din bild var så vacker. Verkligen bra gjort!

heliotropes
0

JÄTTE GRATTIS!! Jag är inte förvånad..Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Åhhh vad gulliga ni är!!!! Puss på er allihopa!!! Skrattande

piahs
0

Jättestort grattis , men jag är inte förvånad, dina bilder håller världsklass ju :-) Den tidningen köpte jag alltid innan för jag tycker den var bra , så nu får jag ju köpa nästa nr igen haha

Cindy-
0

Tack Pia!!

Så den finns att köpa här i Sverige också??

pellepiano
0

Grattis, det var du väl värd, fast med den bilden borde du fått omslaget istället.

Jag har sett tidningen på flera välsorterade tidningsbutiker.

Är själv med på den sajten och även systersajten Digital Photographer. man kan inte sprida sig på nog många sajter och forum =)

Bullan
0

GrattisSkrattande Välförtjänt!!!

Du är sååå duktig.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
0

Tack så jättemycket!! Skrattande

Ja Pelle jag såg nu att man kan köpa den via den sidan för 6 pund. Det kom ut en ny idag, men jag antar att det inte är den som min bild är med i.

Men jag har kollat lite och det verkar vara en jättebra tidning. Måste nog börja köpa den Skrattande

Regn
0

Grattis!!! Verkligen välförtjäntSkrattande

pellepiano
0

# Ja han som gör omslagen normalt, Michael O är sjukt bra. Kolla hans sida på Model mayhem … LÄNK

Cindy-
0

#13 Å jisses vilken kille!!!!!!!!! Här var det painting ser det ut som. Otroligt vackra bilder!!!! Skrattande

tjiggit
0

din bild är verkligen jättefin så du förtjänar att få den som veckans bild! Grattis!

Bullan
0

Kanske vi kan ha veckans bild här med? Om ni som sajt-jobbare varje vecka eller månad, väljer ut en bild som publicerats, som veckans/månadens bild :)…oavsett tråd.

Kanske skulle vara en kul grejSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
0

Ja Bullan, det var en kul ide :) Jag ska genast ta upp det med Anders och höra vad han tycker om det. Skrattande

laimer
0

Kul!

Grattis Cindy :-)