Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 620 ggr
heliotropes
0

Vinnare Retuschutmaning 7

Tyvärr så var det få deltagare även denna gång, hoppas på bättre deltagande till nästa utmaning som får hållas av vinnande……

FunkyShim ..bilden blev en helt annan i den mörkare tonen, det lyfte bilden otroligt mycket, ibland kan så lite göra så mycket..Grattis!Glad

Jag måste få ge Bullan och WinterPrince en delad andra plats..

WinterPrince -bildens färger gick väl ihop med ramen,snyggt! Glad

Bullan- fåren fick vingar av att de var så färggranna och botten så ljus..det blev en rolig bild. Glad

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0
piahs
0

Grattis!!!

Bullan
0

Grattis och tack Eva för din kritikSkrattandejag hade faktiskt tänkt sätta in dem på måln så att det blev typ änglafår.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

Grattis och tack Eva för din kritikSkrattandejag hade faktiskt tänkt sätta in dem på måln så att det blev typ änglafår.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

FunkyShrimp
0

Tacktack! :D

AndersT
0

Grattis till dig!! :)

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Bullan
0

När kommer nästa utmaning?Tungan ute

AndersT
0

#7 Tanken är att vinnaren ska lägga upp den och jag har skrivit till henne. Annars dyker den upp senast i morgon eftermiddag…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

FunkyShrimp
0

#8 aha är det du skickat meddelande :) har raderat i inkorgen men fick inget.. så kolla igen. jag satt i nån timme igår och letade bilder på flera sidor, men alla är så himla tråkiga eller så är de för små. ska lägga upp senare idag.

FunkyShrimp
0