Det blev fantastiskt snyggt!!! 
Tack! 
Ja jag är faktiskt riktigt nöjd för en gångs skull. Kan ju avslöja att en förstoring på själva fotot, det som är omgjort till svartvitt sitter inramat i vardagsrummet nu….hihi.
Fotot har jag tagit själv förresten.
heliotropes - Tack! 
Ja ibland önskar man att man själv var en katt. Dom kan se så himla avslappnade, lugna och som du säger rofyllda ut när dom sover.

Verkligen jättefint :)

Me like! Enkel bild som gör sig hur bra som helst. Och en bra konvertering till svartvitt.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
älskar den!
absolut ngt jag hade kunnat tänka mig att köpa som plansch! :) bra jobbat!
Hur gör man en sån ram?
Tack allihopa för era kommentarer! 
AndersT - Tackar, tackar! Ja jag ville att den skulle vara enkel och stilren liksom.
NettanLind - Tackar! Ja jag ville testa och se om den skulle bli bra som plansch och det blev den uppenbarligen. Men själv har jag som sagt bara själva bilden på Shanti på väggen och det blev också bra.
Micky - Ja det är inte så jättesvårt faktiskt, är dock svårare att förklara hur man gör.
#10 Kan du försöka?
Micky - Har klurat lite nu och ska försöka förklara så gott det går.
La en "Stroke" på själva fotografiet som jag valde skulle vara "inside". Sedan kopierade jag bakgrunden, förminskade den och la en "Stroke" på den också i samma färg och även den valde jag skulle vara "inside" som på fotografiet.
Har en engelsk Photoshop.
Kan försöka förklara mer grundligt om det behövs, så säg till bara så gör jag det isåfall.
vilken vacker bild det blev på kisen. En bild man kan gå tillbaka och titta på flera gånger bara för att den blev så himla fin:-) gillar den massor .
piahs - Tackar så jättemycket!
Ja det är som sagt den bilden jag är mest nöjd med hitills av allt jag någonsin gjort och jag hoppas på att lyckas göra fler så här bra bilder i fortsättningen också.