RETUSCHUTMANING 8
Här kommer nästa tävling! :D
Letade länge, men fick bli denna.
Bild tagen från: http://www.sxc.hu/
Regler
1.
* Fri redigering av bilden.
* Ingen manipulation i form av att lägga till saker i bilden. Dock är kloning tillåten.
* Om bilden är ett porträtt eller ett enskilt föremål är det tillåtet att frilägga objektet och byta bakgrund.
* Max en bild per deltagare
2. Enbart stockbilder får användas som är tillåtna i detta sammanhang.
3. Slutdatum för inlämning är söndag 091018 klockan 22.00. Vinnaren i varje omgång utser de tre bilder han/hon gillar bäst. Därefter skapar vinnaren en ny utmaning med en annan bild som löper på i en vecka o s v. Vinnaren presenteras dagen efter.
/FunkyShrimp
Har du minskat ner bilden något eller är det den storleken som man får om man laddar ner den från Sxc.hu?
Jag hittar nämligen inte bilden där. Det vore bra om länken du lagt leder till själva bilden istället för till Sxc.hu´s startsida.
nej det är samma storlek.
här är länken till bilden http://www.sxc.hu/photo/816167

Vad roligt, detta kanske man ska ge sig på :P
// Cathie @ www.cathie.se
#3 ja visst! :D

#4 Hur ska man kunna slå det där :P
// Cathie @ www.cathie.se
#6 finns massa sätt att göra om på! :)
#8 håller med!
Kom igen nu! :) vart har alla bidrag tagit vägen? go go!
Ja jag vet!!! Jag borde hinna med en bild….eller jag hoppas i allafall.
Jag sitter med ett jobb nu och måste bli färdig… i morgon är det begravning så då blir det ingen dator över huvudtaget.
Jag får se om jag hinner. Men jag hoppas!!!!!! 
Great, flera bidrag nu! :)
Varför är det nästan inga som är med på dom här tävlingarna? ;/
finns mycket folk som är här inne varje dag men inga verkar vilja tävla. Det här är ju en rolig grej tycker jag.
Sista dagen idag, tävlingen stängs 22:00. Minst ett till bidrag hade vart trevligt^^ Så kom igen nu!

#13 jag borde lämna in ett bidrag, men hinner inte… jag håller på att skriva en guide och har annat också för mig. men jag tror att om tävlingen får hålla på så kommer intresset att öka.
men visst - fler bidraqg önskas :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jag gjorde ett försök, men gav upp. Kände att jag inte hade tillräkligt med kunskap för att få det bra.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Älskar den andra bilden å grym !
Brabra! :D fler bidrag! än är det tid kvar.
#15 tänk inte så! det är bara att slänga upp den här ändå, och om det är sånt som du inte vet hur du ska fixa så är det ju bara att fråga :)

Stängt för denna gången…
Funky Shrimp presenterar vinnaren under morgondagen, som i sin tu lägger upp en ny utmaning.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom