Färdigt jobb./Manip
Här är ett jobb som är rykande färskt.
Jag hade lite svårt med den här bilden eftersom flickan såg helt bedrövat ledsen ut.
Hade jag gjort bilden till mig själv så hade jag kunna byggt upp en mer ledsam scen runt henne. Men i och med att det är en liten modell från USA, där allt ska glimma och glittra så blev det svårt.
Den här bilden är så färsk så jag har inte ännu hunnit få något svar från mamman om dom är nöjda eller inte.
Men jag hoppas i allafall, för annars vet jag inte vad jag ska göra *s*
Alla stockbilder är köpta. Vissa från Dreamstime, men även från andra ställen.
Du jobbar ganska mycket mmot USA va?
Hur har du marknadsfört dig där?
//D
#2 Ja det stämmer.
Jag annonserar hela tiden på olika bord runt om i USA.
#4 Ja det har du rätt i……..
Jag hade nog lite för bråttom. Får plocka upp den och fixa till det ser jag.
Tack för att du har ögonen med dig 

Då jag förstorar upp bilden, ser jag en vågrät linje precis ovanför bergen till vänster om hästens hals.
Hade det varit någon annan, så hade jag sagt kononbild!!! MEN, eftersom detta är du och just du har höga krav på dej själv, så kommer här litet kritik. Detaljerna på hästen och flickan är det inget fel på… men bladverket till höger och vattnet i dammen hade jag gärna sett litet mer "levande" ut. Nu ser det litet platt ut.
Sorry om detta låter krasst… så missförstå mej inte, jag gillar verkligen bilden
men jag vet att du kan bättre
Ja hujeda mej så hemskt!!!!!! Nu har jag fixat det!!
Jag fick leta som en galning för att komma åt den där randen du pratade om.
Hittade den inte förren jag släckt ner i stort sett alla lager.
Det var det viktigaste att få bort den. Sen städade jag lite mer vid hästens man också. Där hade jag också missat.
Däremot vattnet vill jag ha som det är. Och resten.
Tack för att du var uppmärksam. 
Tycker det är en jättesöt bild, gör inget att hon inte ler, tycker att bilden är toppen iallafall. Tycker det är så härligt med solstrålarna som lyser mot hästen och flickan och så de sköna färgerna i bilden. Dom kan inte annat än att bli supernöjda med bilden,
Tack Pia. Jo jag fick nyss ett mail från mamman. Hon hon skreeeeek av lycka hahaha.
Så hon var jättenöjd, och det är det viktigaste 

Ja, nu är linjen borta! Det du gjort med bilden gör att den känns annorlunda nu(läs bättre), men jag kan inte sätta fingret på "vad" det är du gjort med den egentligen. Snyggt jobb
Förstår att de blev jätteglada för denna bild.
Tack Bullan
Vilken tur att du upptäckte linjen….så himla pinsamt *asg*

#12 Ja det blir man faktiskt. Oftast när jag är färdig med en bild så brukar jag skicka den till min kompis som jag vet också sitter vid datorn hela tiden och jobbar.
Då lånar jag hennes ögon, och hon får kolla om jag gjort några missar som jag inte ser själv.
Ibland blir man helt förblindad när man stirrat ett antal timmar på en bild *s*

men jag vet hur det är då man sitter med något litet för länge, man blir väldigt blind till slut