Låååång retusch .....

hur gör man det där guldskimret? :O det var riktigt snyggt
är det bara att lägga på något filter?

Det är svårt att hitta något att klaga på :)
Tycker att retuscheringen ser alldeles utmärkt ut, ljus, kontraster funkar hur bra som helst. Sen är det säkert mycket pill med bilden, men om det blir bså här bra är det nog värt det….
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Sanslöst B R A ! ! !
Skulle vara intressant att se hur man själv skulle se ut efter en sådan froffsig retusch
Men ska jag peta på nått… så är det att ögonskuggan ser litet väl "kakig" ut då man förstorar upp ögonbilderna.

#6 Jo den är jättekakig, men jag ville ha riktigt tydliga partiklar i den
Alltså Pelle, bilden blev hur bra som helst!!! Du är verkligen en fena på det här med retusch. Jag tror jag ska beställa en kurs hos dig 
Jag förstår att det varit ett riktigt piller och bök med bilden. Men slutresultatet är så himla bra. Du kan verkligen känna dig nöjd och belåten med ditt jobb.

Tycker det är super bra gjort.. Men fastnade tyvärr inte för bilden.. inte min stil.. Men ändå bra gjort ! :D
Älskar bilden, älskar stilen, älskar makeup och färger o allt :) finaste bilden du retusherat av dom som jag sett ;)
Bra jobbat - men ja tycker att ögonskuggan 'lyser' för starkt - de se ut som att det är belyst med lampa & inte att de är ögonskugga - om ja säger så…
/L

:O
Snyggt! :D Vill också bli så bra :D