Kan nån redigera mitt hår!?!?!?

verkar inte så, detta e min tredje tråd… (som handlar om detta asså)
=(
Jag skulle kunna testa och göra en snabb variant, men har du någon bild där man ser lite tydligare. En bild som kanske har lite mer luft runt omkring dig, så tror jag att det blir lättare att ändra färgerna. Jag gillar inte riktigt att redigera när det känns så trångt och intryckt. Men har du ingen annan bild så får jag försöka med den här ändå.
Om jag får gissa så tror jag att du kommer att passa i den hårfärgen som du beskriver, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

ne jag har ingen annan bild, lr jo har massor men det e sånna med högkontrast o skit :/ denna e den enda som inte e så skarp :/
#5: Jag vet hur man färgar om hår i Photoshop, men inte från så mörkt till så ljust tyvär /= Det har jag inte lyckats med än.. Hade de vare en annan färg så kanske, men hoppas du hittar nån som kan fixa det =)
jag fick de blont. Men de blev verkligen inte snyggt kan jag säga…

Just detta är ett problem i PS - att färga ett svart hår blont. Jag har sett en video på youtube med lyckat resultat, men inte sälv lyckats att upprepa samma goda effekt.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

åh va jobbigt :( vi borde skriva till photoshop skaparna o be dom lägga till något verktyg som man kan fixa hår med ^^,
men aja, jag har färgat mitt hår nu, jag ser ut som ett anus xD ska lägg upp en bild strax ^^.
#9 eftersom jag har hållit på med mitt hår en aning för mkt. Så tipsar jag att du inte bleker 5 blekingar på 2 veckor.. XD

Haha nejj! never ;P
har blekt 2 ggr nu, o nästa vecka ska jag bleka igen ^^,… 1 gång =P

Men säkert någon här som kan hjälpa dig!