Kan någon hjälpa mig ?
Så här vill bara att hela kroppen ska var med , så ni ska bara klippa bara min kropp . Som på Kenzas blogg kolla in där så fattar ni säkert !
Puttt inen :/

Jag har gjort en bild men den vill tyvärr inte läggas in här:/
:// , Kan du kanske emaila bilden : )
Putt , kan någon göra det ? ! För behöver verkligen bilden till bloggen !

har mailat dej nu
Men ja kan inte öppna den , står att den kan vara skaddad …

vad fan..

testa igen då.. de är ett annat format
Vad fann , denna funkar inte helller :( , kan du typ inte ladda upp den i en av de andra trådarna :) som ja har gjort ?
Är det någon annan som kan :) !
Jaoo , dem var väl ok , men ba gillar inte precis ändå inte den .. Kanske inte går att göra bättre .
Det underlättar med en mer utförlig beskrivning av vad du vill åstadkomma. Det är onödigt att lägga tid på önskemål om det inte framgår vad du är missnöjd med eller förväntar dig. VAD är det du förväntar dig vara bättre? beskärning, motivet (dig själv), pixelerad kant på gifbilden, konstraster, färg, ljushet, brusigheten i bilden, softade kanter? Vilken färg skall bakgrunden till bilden ha, skall den smälta in eller stå ut från bakgrunden etc.
???
Förlåt om jahg inter har varit utförlig på beskrivningen :
beskärning, motivet (dig själv), pixelerad kant på gifbilden, brusigheten i bilden, softade kanter?
De skulle jag vilja ha mer av .
"bara klippa min kropp"
Måste ju betyda en beskäring av honom. Vilket du har gjort. Och jag tycker att du har gjort det bra.
ÄLSKAR DIG ! TACK TACK !

putt-
Danke ! du är ett proffs ;D
Vielen Dank. Aber, Ich bin nur ein große dumkopf…

Vielen Dank. Aber, Ich bin nur ein große dumkopf…

31# det är tyska och betyder typ tack för komplimangen men jag är faktiskt inet så bra
(dumkopf betyder dumskalle på tyska men jag ville inte skriva det ifall det skulle vara fel:P)
#32.. tack!
Ville säga (i #30): Mycken tack. Men jag är bara ett stort dumhuvud…