Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 959 ggr
LajosT
0

RETUSCHUTMANING 13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tävlingsbild: More Sunshine

Org.bild. laddar ni hem  här http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=download&id=417229

Regler

1.

* Fri redigering av bilden.

* Om bilden är ett porträtt eller ett enskilt föremål är det tillåtet att frilägga objektet och byta bakgrund.

* Ingen manipulation i form av att lägga till saker i bilden. Det är tillåtet att använda sig av Photoshops egna verktyg för attt retuschera/ändra bilden - men inte tillåtet att tillföra något till bilden från andra källor.

* Max en bild per deltagare

2. Enbart stockbilder får användas som är tillåtna i detta sammanhang.

3. Slutdatum för inlämning är Sönndag 09-11-22 kl.22.00. Vinnaren i varje omgång utser de tre bilder han/hon gillar bäst. Därefter skapar vinnaren en ny utmaning med en annan bild som löper på i en vecka o s v. Vinnaren presenteras dagen efter.

LajosT
0

se om jag kan ladda upp den högupplösta versionern här istället ifall länken inte fungerar - har haft lite probs med sxc.hu idag ….

WinterPrince
0

Åh då är det inte bara jag som har haft problem. Har varit fruktansvärt segt hela dagen…

Ska genast sätta mig och klura på vad jag kan göra med bilden.

WinterPrince
0

Här kommer mitt bidrag

Gemela
0

Mitt bidrag, ändrade bakgrunden till en snyggare färg + en vanlig ansiktsretusch! :) (+ Cross Prosess med ganska mycket fade.)

heliotropes
0

här är mitt förutom justeringar i färg mm. så la jag på ett av adobes filter och utnyttjade även adobes lens flare.

Eva // medarbetare på Perser

Colt
0

Mitt bidrag :)

LajosT
0

Cool Fler bidrag please! Detta e ju en kanonfin bild att leka med!!!!

AndersT
0

Tävlingen stängd. Lajos utser vinnaren under morgondagen.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Inlägget är låst för nya kommentarer