Duktig redigerare sökes!
Tänkte höra om någon duktig bildredigerare kunde försöka sätta klorna i den här bilden. Fixa snyggare bakgrund osv,Gära prova klona bort rosetten. Har gjort många försök själv men aldrig fått till det riktigt bra!
Då jag tycker så mycket om bilden så söker jag nu lite proffshjälp! :)
Tack på förhand!!
Måste bara fråga; vill du verkligen ha bort rosetten? Den visar ju annars att det gått bra för hästen på en tävling och jag tycker den var fin, :).
Vad är det för bakgrund du tänkt dig? Bara enfärgad eller någon speciell?
Jag är inte proffs, men jag testar gärna om jag får lite tid över, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#1 Tycker den skymmer hans ansikte sådant :)
Vill gärna ha en "renare bakgrunt"
#2: Ska jag tolka renare bakgrund som en enfärgad bakgrund, eller hur vill du att jag ska tolka det? "Renare bakgrund" sa mig inte så mycket… Det skulle kunna vara enfärgat, men också något med kort skärpedjup…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag har gjort ett försök att hjälpa dig.
Jag är en kratta på att klona, så det är ytterst lite kloning. Det mesta är manipulerat.
Och tyvärr så fick jag inte tränslet snyggt.
Jag gjorde två olika bakgrunder eftersom jag inte vet vad du vill ha.
#2: Åh, du är så grym Cindy! :D
#6 Tack ska du ha. Bilden är dock inte 100 bra. Jag är så hemskt dålig på att klona, har aldrig riktigt fått in den rätta snitsen så att jag får det snyggt.
Vitsen är ju att det inte ska synas att man klonat. Annars blir det ju väldigt fult.
Men jag behärskar inte det helt enkelt. Så därför har jag fått fixa det på annat sätt.

#4 #5 Åååhh Cindy du är ju helt otrolig! Gud vad glad jag blir, tusen tack för dom underbara bilderna!!!!!
Varsågod Colt. Kul att du blev nöjd med dom. 
Omen herregud cindy ! Gud vad oslagsbart ! :'D
Stall Bråna
lol cindy e insane…
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Tack snälla ni…
Men Moa jag har inte klonat :)
Ytterst lite, men det funkar inte bra för mig.
Jooo det är säkert… jag manipulerade bilden.
Jag klonade lite på rosetten. Men det blev som vanligt inget bra. Så då la jag ner kloningen. Jag förstod att det bara skulle bli en mess av det *s*
Sen var jag ju tvungen att få till tränslet istället för rosetten. Så det var ett litet pilleri faktiskt *s*
#17 haha njaeeeeeeeee jag tror inte du tror mig