Design till blogg .
Hej! Jag ska göra en blogg men jag behöver en design. En design kan jag göra om ingen vill men jag kan inte sätta in den. Och så behöver jag mått. Jag kanske är på helt fel sida att fråga det men jag behöver verkligen hjälp med detta. Och så ska jag fråga er vilken bloggsida som är bäst. Om ni vet nåt av det jag frågat här så kan ni gärna svara :) Tack på förhand.
Ps. Jag har nog inte inlägget i rätt kategori.Ds

Jag använder Blogspot, fungerar bra, och de har massor av designer att välja mellan.
Så här ser min ut. PELLE S BLOGG
jag har www.blogg.se och är asnöjd, man kan ju ändra typ allting på bloggen..
min ser ut såhär
(om länken dampar är det www.amphetamine.blogg.se)
Jag har blogg.se men jag vet liksom inte hur man sätter in designer? Kan nån förklara? Eller i värsta fall gör det åt mig ? :) Snälla..
Jag har blogg.se och min blogg se ut så här. Det är ganska enkelt. Man gör en design i t.ex photoshop och så sparar man den och lägger in den på nån hemsida t.ex photobucket och så vänsterklickar du på bilen och väljer egenskaper och kopierar adressen, sen klistrar du in den på Deisgn -> alternativt redigera din befintliga stilmall ->
#header {
background: #FFFFFF url(**http://i355.photobucket.com/albums/r444/FiskenBlubb/MinDesign-1.jpg?t=1231970026**) no-repeat right center;
padding-left: 0px;
padding-bottom:0px;
padding-top:0px;
margin: 0px 0px 20px;
width: 1000px;
height: 500px;
}
Där det är fetmarkerat (innanför parenteserna alltså) så klistrar du in adressen :)
Hoppas du förstod, jag brukar inte va så bra på att förklara 

superba!
Jag har blogg.se & tycker den är bäst, man kan göra som gott vad som helst på den… Såhär ser min blogg ut: BlackieSixx.blogg.se & behöver du hjälp nån gång så kan du PM:a mej :)