SMAKRÅD!??
Jag skulle bli väldigt glad om jag kunde få lite smakråd.
Bilden blev färdig i morse. Men sen har jag suttit hela långa dagen eftersom jag fastnade när det gällde färgerna.
Jag blir så trött på mig själv ibland. Nu är jag helt förvirrad och vill bara dra nåt gammalt över mig och glömma den här bilden för ett tag.
Men eftersom jag stirrat på den i så många timmar så kanske ni som ser den första gången kan se och känna vilken bild och vilken färg som känns bäst.
Jag vet att det är en smaksak…. men jag behöver hjälp, så lite smakråd skulle sitta bra 
Stockar från Deviantart, samt köpta stockbilder.
Jag tycker bäst om tvåan, den blåa färgtonen passar bättre än den röda - känns mer naturligt med blått i månljuset. Dock så har trean snyggare och starkare kontraster i framför allt klänningen. Om jag var du så hade jag nog tagit kontrasterna i trean och lagt på i bild två, för det är väldigt snyggt med månen och det. För visst blir bilden väldigt stilren och snygg utav trädet och månen, men samtidigt tycker jag att det bidrar med känslor, det gör att bilden för mig känns mer livlig och känslofylld och samtidigt lite mer realistisk, även om den är redigerad.
Finns det möjlighet att se stockbilderna? Vore kul att se hur du har redigerat, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Tack så mycket………hm…tyvärr så vet jag fortrande inte själv.
Jag tänker på att det kanske är snyggare med den sista, med mer ren bakgrund.
Jag får fundera lite till haha

Tvåan är bäst tycker jag. Trean är bra om man ska ha en stor rubrik med, som det vore ett bokomslag eller filaffisch.
Fantastisk snygga i vilket fall som helst.
Jag gillade himlen i ettan, den var sådär härligt mustig. Men sen blir det för lila i förgrunden…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Tack ska ni ha…jag tror jag tycker som Pelle. Att tvåan är bäst i allafall.
Lynxx… nej jag vill att modellen ska smälta in i helhetsfärgen.
Bild nr 2 är kall, då vill jag även ha en kall färg på klänning och modell.
Men jag har bestämt mig för bild 2
Jepp!
Jag säger tvåan! :D

hahah det finns fler med beslutsångest kan jag säga…
Jag tycker bäst om trean! den är renast, och lägger mer fokus på det viktiga, så att säga 
Sabina Linder.

Tvåan…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack snälla ni för alla goda råd.
Det blev 2:an 

Alltså ettan bäst, men jag ser att nummer två har en härlig grön färg i "mossan" som jag skulle vilja se mer av. Jättehärlig bild!!