Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 685 ggr
fotokrafs
0

Vinnare Retuschutmaning 16

Tack för bidragen! Även om det bara var två så tyckte jag det var svårt att välja vilken jag gillade bäst. Den skarpa & underfundiga eller den softade närbilden?

heliotropes, jättefin friläggning. Du är bra på att sätta ord på bilder.

MaGi67, skön beskärning och färger. Gillar att du öppnat upp ögat och fått fram blänket.  RETUSCHUTMANING 16

Svårt.. men jag tror att jag idag föll för 2 stora mörka valpögon. Grattis MaGi67!

MaGi67 lägger upp nästa utmaning.

_Orginalbild retuschutmaning 16 från http://www.photos8.com_

piahs
0

grattis båda två. Jättefina bilder

Moa-16
0

Grattis till er =) Kan någon länka till alla bilder som var med? Hittar dom inte.

piahs
0

det var bara dessa två bidragen som var med i tävlingen denna gången

AndersT
0

Grattis! :)

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Moa-16
0

Aha.. Läste inte så noga,sorry! Dom två var jätte fina iaf:)

heliotropes
0

Grattis MaGi67 Glad

Tack fotokrafs för din utförliga kritik på min bildGlad

Eva // medarbetare på Perser

MaGi67
0

OjojSkrattande Tackar tackar!!!

Hm.. jag är ny här på sidan o har ingen aning om hur jag nu ska gå tillväga. Ni har skrivit att man endast får använda bilder från någon pool eller vad det var.

Kan någon ge mig info eller länken dit så jag kan välja?

Åter tack o stort grattis även till dig Helitropes som kom på en hedrad andra plats:))))

NettanLindholm
0

grattis båda! :)

fotokrafs
0

#7 Ingen speciell pool men däremot en bild som är gratis och fri för alla att använda. Jag har själv dålig koll på fria gratisbilder, men kolla in Länkar här på bildredigering.ifokus och scrolla ner till stockbilds-länkarna, finns säkert även någon tråd om stockbilder. Det är möjligt att flera stockbilds-sajter kräver att man är medlem (vilket iofs inte kostar något) för att få ladda ner deras fria gratisbilder.. men hur det då funkar att använda dem i detta sammanhang vet jag inte.

Bäst är nog att fråga AndersT eller Cindy- här på bildredigering.ifokus, om du är osäker… tror dem har stenkoll. Cool

Cindy-
0