Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 732 ggr
[Koppsal]
0

några favoriter

här är några bilder jag har gjort, vissa är äldre än de andra. jag tänkte visa dem för er.

jag vill gjärna höra er åsikt :)

[Koppsal]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

första bilden - en bild på mig, jag har ändrat bakrund, och fixat och retuscherat ansiktet :)

[Koppsal]
0

andra bilden - detta var min första 'läskiga' bild. jag har gjort satt huden ser äcklig ut.

det är jag och min lillebror

[Koppsal]
0

tredje bilden - detta är min kusin, jag skulle göra en fin bild, men just då kände jag för att göra en sån här.

[Koppsal]
0

fjärde bilden - bakrunden är textur + ett blandningsläge. blev ganska nöjd själv :P

[Koppsal]
0

femte bilden - en bild från pappas lägenhet i england, himlen är textur.

[Koppsal]
0

sjätte bilden - en bakrund jag gjorde idag til datorn. ett enkelt foto som har unge fär 50 gaussian blur och sen en pensel med gradiant overlay. :)

Moa-16
0

Hihi, häftiga bilder. Gillar dom flesta. Men #3 är en favorit ;)

[Koppsal]
0

#7 tack :)

AndersT
0

Det är lite blandat, men 1 och 3 är bra. De andra är inte riktigt realistiska i sin overklighet. Bilden från din pappas lägenhet är rätt OK, men texturen skulle behöva tonas in lite bättre. Kossan ser inklippt ut. Den sista funkar också, filter är kul att experimentera med.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

[Koppsal]
0

#9 hehe tack :)

kossan/vattenbuffeln.. alltås det är en bild, så det skulle se lite inklippt ut. jag satte in texturen så för jag tyckte det blev lite coolt. lite annorlunda kanske.

men men, ska tnka på det du sa :)

och ja, jag vet att de felsta inte ser så realistiska ut. haha.

beem
0

Jag gillar sista bilden.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris