Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1341 ggr
Corton
0

Nån som vill redigera ?

Hej! Nu är det såhär att jag har en blogg. Många gånger har jag försökt göra en egen header men det blir inte snyggt! Så jag behöver hjälp med att göra en header. Måtten ska vara 271x880.

Det skulle vara otroligt fint om ni kunde fixa en bild så att det ser ut som en skog i en saga. Och sen en älva (brunett) som det lyser om. Asså ingen liten älva utan en i vanlig storlek, kanske som en tolvåring ;) Om ni inte vet vad header är så kan ni kolla på www.jenssie.blogg.se  , rutan där uppe där det står "Jenssie" är en header. Den får gärna varanån ljus färg, kanske ljusrosa? Ingen text behöver finnas där, det fixar jag själv. Finns det någon här som vill hjälpa mig? Tacksam då =)=)

Corton
0

Ingen? :(

Corton
0

Är det helt dött här eller ? =/

isabelle_
0

Det är inte så jätte lätt att rita älvor,Jag tror inte att någon gör det gratis men du kan alltid söka på älva, och mixa i photoshop. eller kontakta någon som gör denna typ av photoshop verk..

Corton
0

Njaa, jag menade mer som en färdig pensel, jag har den själv, bara det att jag behöver bakrund.

Niini
0

Jag skulle kunna försöka, dock har vi lite trubbel med datorerna nu så vi har inget photoshop.. Men ska se om jag kan fixa det :) Enda haken är att jag kommer lägga en liten "made by" nånstans.

Corton
0

joo, det är ju klart att det ska synas att du har gjort den =) Tack så hemskt mycket för att du vill =D

Glorious
0

Hejjsan :) Jag brukar sälja bloggdesigner, då jag är medlem på stallet.se brukar jag sälja till medlemmar där som har blogg för 500sp. Jag har liksom inget betalningssätt i verkligheten, och vill helst ha nånting för mitt arbete ;)

Fewlan
0

Jag kan inte men jag vet en sida där en tjej ger tips  om att göra sig egen blogg design i ps och hon förklarar mkt bra!  den är  bunnystips.blogg.se

BlackieSixx
0

Hade jag vare bra på att gjort älvor så hade jag kunnat gjort ett försök, jag har själv nyligen gjort en header till min blogg =) BlackieSixx.blogg.se

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Niini
0

Du lade aldrig in dom jag gjorde? Dög de inte sist o slutligen eller vet du inte hur du ska göra?

Corton
0

Jag har bytt blogg såjag kunde inte ha dem, men de var jätte snygga ;)

ggroen
0

måste säga att jag tycker att det är ganska respektlöst att eftersöka någon som kan göra ett arbete, och när det väl är done så kan/vill man inte ta emot det.

Det känns nog ganska snopet när man lagt ner både tid och kreativitet på det, och sedan inte får något i gengäld.

/alina

Moa-16
0

#12 Håller med!

Cindy-
0

Det är alltid en chansning att ställa upp, vara snäll och göra jobb åt andra. /om man inte känner personen vill säga.

Därför måste ni som gör det ta i beräkningen att det kan bli så här.

Jag har själv råkat ut för liknande en gång då jag la ner många timmar på en förfrågan här inne.

Jag begärde ingenting, men ett TACK hade varit trevligt.

Som tur är, så händer det inte ofta. Och de flesta som ber om redigeringshjälp är mycket trevliga, och blir väldgt glada över det färdiga arbetet.

Men tänk efter före……innan ni åtar er ett uppdrag. Det kan bli så här tyvärr. Och det får man nog ha med i beräkningen.

Moa-16
0

Ja, ett Tack är väl det minsta man kan ge. Har hänt mig några gånger,då jag gör blogg design,. Gör om ett X-antal gånger. Så dom ska bli nöjda. Sen hör dom inte av sig=/ Nu har jag slutat designa ett tag. Är så tråkigt när det blir sådär. Lägger ju ner många tim på att det ska bli bra.. så Trist!

Cindy-
0

#15 Ja det är tråkigt.

Corton
0

Men gud! Jag har ju sakt varför jag inte kunde ha designen han gjorde åt mig och jag har ju sakt att det blev jättesnygg! Vad är då felet? Alla bara klagar hela tiden här. Orka var kvar. Och det här är inte första gången det här händer mig, bara för att nån har gjort en bloggdesign betyder väl inte att jag måste låsa mig vid den bloggen bara för att? Nu får faktist ni också ta också tänka innan ni skriver. Men jag kommer ju inte vara kvar här och se om nu faktist gör det för jag ids inte längre. HEJDÅ.

LeoL
0

jag håller med dig ….

jag har också en gång lagt ner MYCKE tid för att hjälpa en vän att snygga till hennes blogg … första gången dår sa hon att det still inte passade henne …. då la jag mer tid på att ändra designen då sa hon att det får duga och har den några veckor sen ber hon non annan och ändra hennes blogg … och inte vet hur mycke tid jag har laggt ner …

det jag fick från henne är :

- Det får duga

vad ska man säga on sån person …

Corton
0

18# Varför ljuger nu alla om mig? Jag har inte sagt att designen inte dög jag sa ju att den blev jätte fin för guds skull! Jag är så jäkla trött på alla som hela tiden skriver och ljuger om saker jag inte ens har sakt. Det är så sjukt irriterande, som ni säkert fattar så har ni en mindre medlem här ikväll. Inte för att någon av er bryr sig. Jaja, det här blir väl sista gången jag skriver ett inlägg här så Hejdå.

ggroen
0

#19 jag förstod det i alla fall som att #18 pratade om en annan människa, alltså inte du.

Sen förstår jag dig också, det är inte alltid det blir som man tänkt sig.. man ändrar sig och kan inte riktigt få rätsida på vad man vill. Men även om du säger att designen är snygg, så kanske det är idé att tänka steget längre redan innan du ber någon om en tjänst…
luddig mening där.. men jag hoppas du förstod!

Sen tror jag inte att folket här är sådär jätteledsna över att få chans att testa sina kunskaper inom retuschering/manipulering osv, även om det kanske inte kommer till andvändning.

/Alina

Moa-16
0

#19 Men herregud människa. Du måste ju förstå, att om du 'tjatar' som du gjorde i början. Så kommer en snäll person här, och gör om & gör om för att få dig nöjd. Sen skriver du:

Jag har bytt blogg såjag kunde inte ha dem, men de var jätte snygga ;)

Låter väldigt otacksamt! Men jag förstå dig. Men tänk dig för lite nästa gång :)

LeoL
0

#19 ..

:)  … det var inte du jag menar …

jag prata om min vän .. inte du  :)

JeenyL
0

#21 Alltså ni vet väl att det är ett barn ni pratar om? Flickan berättade ju för guds skull att hon uppskattade designen som killen gjort! Vad mer begär ni av ett 10 årigt litet barn som inte vet bättre? Jag tycker faktist att ni ska tänka er för innan ni yttrar er om sånt här. Hon tog antagligen illa vid sig eftersom att hon inte finns kvar här på iFokus så tänk lite mer på vad ni säger.

Man kan inte behandla varandra hur som helst, det borde ni veta.

Moa-16
0

#23 Åldern spelar ingen roll.. & vi förklarde ju inte elakt precis! & herregud,  ingen meningen med att förstora upp små saker här i livet =)

JeenyL
0

#24 Åldern har en ganska stor roll på såna här ställen. Ni förstår väl att en liten flicka inte fattar lika mycket som ni gör.

Och allt som ni kan missförstås av en MINDRE FLICKA så därför spelar åldern roll..

Moa-16
0

#25  Vi förklarade! Inte var någon elak inte.. Det är trots allt ett forum. & tar man illa upp om folk skriver & förklarar  ska man inte vara på ett forum tycker jag! Då är man inte mogen för det.

JeenyL
0

#26 Vars finns åldersgränsen? Nog förstår jag att ni diskuterar men tänk på att någon gång måste också dom "mogna" tänka till också. Så är det bara.

Moa-16
0

#27 Men gud jag menade inte så.. Det finns 100 åringar, som inte tål att man förklarar för dom. MEN tar man åt sig av ALLT även om det inte är direkt till 'dig'. Så är man inte mogen för ett forum. Så är det bara.

JeenyL
0

#28 Jag vet vad du menade och menar men du förstår nog inte riktigt mig. Jag menar att man måste ju liksom ta respekt till vilka som faktist finns här på forumet även om dom inte direkt mogna för att vara här så måste man ju ta respekt till det. Och så måste man ju förstå sig på att endel är mer känsliga än andra och dom som nu är mer känsliga har ju också rätt till att vara här. Förstår du mig? Isåfall är det slutdiskuterat om detta.

Moa-16
0

#29 Jag förstår dig! Men det är ju inte påhopp. Utan man måste ju få förklara & jag kan tänka mig att h*n som gjorde 'designen' inte vart så glad.. Sen står det ju inte 'känslig 10 åring' i inlägget=/,

JeenyL
0

#30 jag har aldrig nämt att det är påhopp. Jag menar bara att man ska vara försiktig med vad man säger. Allt kan ju missuppfattas hur man än skriver det, därför är det bättre att vra på den säkra sidan och vara försiktigare. Men du vet vad jag menar så det spelar ju ingen roll längre. Jag har fått fram det jag ville ha sakt.

fotokrafs
0

Jag tycker iofs att man får räkna med risken att personen inte gillar bilden/bilderna man redigerat. Smaken är delad. Inget konstigt med det väl?

Fast det klart tack för arbetet som lagts ned borde man få.. I detta fallet så säger ju Corton att bilderna är jättesnygga så man får väl se det som en  sorts uppskattning? Fast nu snackar vi ju såklart mer allmänt.. och inte om TS. Trist att det missuppfattades.

Corton
0

#32 Joo det är ju trist. Mycket trist men flickan missuppfattade och det kan ju alltid hända.

Deklol
0

lägg ner nu, dramaqueens.

Corton
0

Ta bort tråden nu!

Moa-16
0

Haha, börjar bli kul det härSkrattande, Om jag ska ge ett förslag, så skriv inget i tråden bara ;)

Jenny-97
0

Orka hålla på, ta bort den bara som tjejen vill, lägg ner dramat..

Moa-16
0

Suck, eller så låter ni bara bli att skriva i den jäkla tråden!!! Herregud, finns värre katastrofer. Ni kommer antagligen vara med om värre… Gå vidare fast det är 'svårt'!

Corton
0

#38 men nu skriver ju du ;) okej, nu får ingen skriva här mer från och med nu ;D

Moa-16
0

#39 & nu skriver ju du ;) Tråden var ju nere… Tills du skrev i den igenTungan ute Haha.. Någon mer som vill säga nåt?, annars kan vi ju lägga ner det här nu!

Deklol
0

#40 troll

Moa-16
0

#41 Haha, TackSkrattande 

Ps, Som sagt efter många försök,(som ni kan se om ni tittar upp lite) Ger jag upp. Lås tråden ;) Eller är det fler som har något att säga? När vi ändå håller på menar jag..