Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 739 ggr
Ricko
0

"Sätta ihop 2 bilder" (någon?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om någon skulle göra så att det ser ut som om hunden är med på bilden med mig? Lägger upp några bilder på hunden så ni kan välja vilken som bli lättast. tack på förhand!

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Ricko
0

Och här är en annan bild.

Ricko
0

Och här är bilden ni ska klippa ihop hunden med. (ett alternativ)

Ricko
0

Kan inte lada in nån annan bild nu men, ni kan försöka med den annars får ni vänta till senare då jag kan ladda in en bättre bild.

Reim
0

Så? :)

Svårt då jag inte riktigt vet propotionerna,men men :p

pellepiano
0

Det blev ju väldigt bra. Jag trodde instinktivt det var hopplöst.

Kanske man skulle lägga lite extra skärpa på unden så de blir lika skarp som det andra.

Denna kommentar har tagits bort.
Reim
0

#5/#6 Tnks :)  Nejdå,det var ganska enkelt. Det svåraste är att få till samma "ton" i bilderna. I detta fall tror jag inte att det är skärpan som är problemet,utan "originalbilden" har en "brusig" ton.. Vore lättare om bilden på hunden vore fotad i samma miljö & ljus som originalbilden ;D
Dumt av mig att inte spara psp-filen,utan direkt spara den till jpg. Ibland tänker man inte :p x)

[JgraphNet]
0

Tänkte också att det här inte skulle funka eftersom perspektiven inte verkar stämma överens i dom olika bilderna - men där ser man .. Skrattande

Kanske skulle behövas en touch med "Red Eye Tool" .. ?

Reim
0

#8 Hade tänkt fixa det,men glömde bort det, var väl lite övertrött. Heh. Ska se om jag fixar det idag ;D

Ricko
0

tack, jätte fint! trodde ärligt talat att det var hopplöst också x) men ja tänkte att någon kanske var så duktig att fixa det, och där ser man ;D