Ny videogiude!
Hört talas om Eddie Tapps "Dream Glow" ?
Senaste videoguiden som jag precis lagt upp på JTube tar upp just denna (klassiska) metod för soft-focus effekt - och hur man gör den i mer modern tappning.
Kolla guiden:
PS: Jag har ställt av bloggen på grund av att trafiken däröver enbart hade marginell betydelse för JgraphNet. Har därför flyttat över JTube till huvudsajten och satsar på att utveckla den istället. Känns mer meningsfullt.
--- dkj ---
Glömde säga att för den som kan ha intresse av att ta del av vad jag företar mig - i "brist" på bloggen - kan istället kika in på Facebook.
Om inte annat så kan ni alltid hjälpa till med att bättra på antalet kompisar. Tror jag har 2 just nu … :)
--- dkj ---
Men hallå där! Skriv upp länken till din sida på Facebook vetja!!! 
Jag är ju din vän fattar du väl!!!!! 
Ja jag får prova i morgon igen. Just nu funkade det inte på Facebook. Snurrigt där ibland.
Ska kolla din video tomorrow, är så himla trött nu så t.o.m tändstickorna viker sig *s*
Cindy - jag har bytt ut tändstickor mot telefonstolpar. Man kan stötta upp hela huv'et med dom. As-bra ! Prova !! *asg*
Och föresten - jag har skickat vänförfrågan till dig några gånger, men du har väl drullat bort dom mailen bland dina 384 746 andra mail i Inkorgen .. *S*
Och nu ska jag logga in på Fejjan. Har visst några nya kompisar att bekräfta - bl a Moa-16. Tackar för det Moa ! Kul !!
--- dkj ---
haha okey, måste prova de där telefonstolparna *asg*
Va har du redan skickat vänförfrågan?? Det har jag inte sett. Nu ska jag försöka igen :)
Puttar lite här för det som står i "Läst nnn gånger" reflekteras inte alls i antalet som har kollat videon.
Det är alltså ingen läsguide - det är en videoguide .. :)
--- dkj ---