Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 904 ggr
Cindy-
0

En liten prinsessa :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kanske lite tråkig bild.

Men men… Skrattande

Stockbilder jag använt.

Modell

Krona

Bakgrund

Häst

Mossa

Mossa

Spansk mossa

Om ni undrar varför jag har det fula vattenmärket på bilderna så är det bara för att jag inte står ut med att folk tar mina bilder och gör tuber - ändrar i bilden - manipulerar ihop dom med andra bilder osv osv. Folk har ingen respekt.

heliotropes
0

En jättefin bild som blev väldigt talande Glad 

Lite som jag känner att göra bilder just nuObestämdlite uttråkad, fast glad endå.. Glad Jag har flera bilder på gång men dom känns inte roliga, men det vänder, någongång…bildperiodare som man är Skrattandehaha!

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Tack snälla du :)

Ja jag är väl inte direkt uttråkad. Men ibland töms jag på ideer *s*

heliotropes
0

#2 Jag tror att det är min kroniska värk som är mer intensiv just nu, gör att lusten att skapa försvinnerObestämd Ideér har jag massorSkrattande

Cindy-
0

Men usch, värk!!! Ja då förstår jag dig fullständigt. Stackars dig…

Jag minns när jag hade inflamation i mina axlar och armar, gosh!! Det var inget vidare. Ständig värk och orörlig i ca ett år *s*

Jag satt i och för sig varje dag med photoshop ändå. Det var det ända som roade mig, men visst är det hemskt jobbigt med värk. Det tar både fysiskt och psykiskt.

heliotropes
0

#4 Jag brukar vara svårstoppad när jag väl är i farten..haha!Skrattande De är väldigt rogivande att sitta och skapa, men den intensivare värken gör att jag inte riktigt kan ta det till mej..rofylldheten..egentligen vill man väl klättra på väggarna …så att säga..Haha!!Skrattande

Jag har kronisk inflamation i axlar,skuldror och armar, jag har haft "frusen skuldra" flera gånger, idag visar det sig "endast" som svaghet som liknar kramp och värk, ibland låser/krampar sig musklerna i armen/arna när jag endast sitter och vilar den/m, det är ett litet dilemma när man sitter vid datorn, då vänster arm blir "vilande" Skrattande Idag kan jag bara skratta åt eländet *s* Jag har dragits med detta i flera år…

piahs
0

Finns absolut inget en liten tråkig bild i denna ljuva skapelsen. Min dotter som är hästtokigt bara dreglar över bilden och tycker att du är fantastiskt duktig som kan göra sånna här hästbilder :-) Och detsamma tycker jag. Den är otrolig vacker bilden :-)