Ny Bild - Logotype
Fin! Det enda jag tänkte på är att när man gör logotyper så brukar man använda vektorbaserade program för att den inte ska bli pixlig i stort format.
Nu har du ju redan gjort den i A4 och du kanske inte behöver större. Då är det ju helt ok.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jo jag vet, men tyvärr så kan inte PSE arbeta med vektorgrafik - endast fullversionen kan det till en viss del samt Illustrator kan det fullt ut

Kul att någon lägger upp en logga!
Jag skulle vilja se "fyrkanten" mer oval…får lite en upplevelse av att man försöker trycka in en fyrkant i en cirkel…annars funkar iden bra.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

#4 svårt byta den då kanske…jag skulle iaf vilja se den annorlunda.
en annan ide är att skippa ramen runtom. men som sagt - det är din logga.
Anders
digitaldarkroom
#4 Nja, inte riktigt… Men det är bra att du kommer med kritik - för jag arbeter gärna på den 
Tyckte nog inte att det var nå't större fel på fyrkanten heller, men det kan ju bero på att jag jag har sett den versionen också. Min spontanreaktion på den här är en "Tryck-på-knappen"-reflex..
Vad händer om jag gör det? Startar jag nå't av dina Mys-program ..? :)
--- dkj ---
#8 du startar programmet med knappen - den är detsamma som ikonen för prögrammet.
#9 läckert med färg men jag håller mig till blått 

jag gillar denna bättre, helt klart. också snyggt se strålarna inuti cirkeln. reflektionen som går över det blå är rak nu och var "sned" på fyrkanten. jag tycker det sneda ser bättre ut på fyrkanten..
Anders
digitaldarkroom
#11 Tackar. Den sneda på fyrkant ser bättre ut säger du… skulle kunna testa detta på den här men jag tror inte att det skulle ge samma resutlat så som den är nu.
Så för min del så är bilden i princip klar nu och är redo för att användas 

Loggan i inlägg 7 funkar bäst. Detta sista blir inte snyggt…
Kul att du testar dig fram…
Anders
digitaldarkroom
Håller med dig, så jag har redan beslutat över vilken jag ska ha och det blir den i inlägg 7