Fejkpiercing
Jag funderar på att pierca mig men skulle gärna vilja veta hur det såg ut så om någon här skulle kunna tänka sig att pierca mig i datorn så får ni gärna göra det på bilden/ bilderna jag lägger upp på mig själv här och sedan lägga upp resultatet.
Jag är intresserad av att se hur jag ser ut i alla ansiktspiercingar men framför allt septum och off center labret. Men pröva gärna med olika i ansiktet, det kan ge mig nya idéer.
Mvh Ellenfyrkant

varför kan jag inte lägga in bilder ?
Mvh Ellenfyrkant
Det var konstigt. Vad är det för format på bilden och hur stor är den?

tror verkligen att du skulle passa i én ring i läppen… kan dock inte redigera tyvärr..
Det hade vart lättare med en bild på ditt ansikte fram ifrån ;P

#5 Har försökt lägga in flera olika bilder men det där var den enda som "platsade" :S
Mvh Ellenfyrkant

Det kan vara för att bilderna är för stora. Med min kamera blir bilderna superstora så jag måste alltid minska ner dom.. ;)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Min fråga är: Varför ska du pierca ditt vackra ansikte? =) Ta hål i öron eller nåt, men inte ansiktet =)
Jag tycker man SKA pierca sig när man är ung innan det är försent, nu är jag 20 och den piercingen jag vill göra är jag för gammal för utåt sätt tyvärr.. tycker man ska köra på om man vill det, men inte ens min sambo vill att jag ska vara piercad i septum.

#10 Får väl börja med att tacka för komplimangen
Öronen har jag hål i och tycker det är kul med lite förändringar också, i ansiktet. Visst kan man göra det på väldigt många fler sätt än att pierca sig. Men det är en typ av utsmyckning jag har fastnat till viss del för. Det är svaret på din fråga. 
Mvh Ellenfyrkant

*putt*
Mvh Ellenfyrkant
Jag tycker inte du ska pierca dig, du har för fint ansikte. Jag är tatuerad och har varit piercad, jag blir inte av med hålen eller tatueringen.
Idag är det vackrare och mer ovanligt att ha en "naken" kropp fri från skräp. :)
Men du ska ju göra det som du själv vill så klart men det var min åsikt ;)
Hälsningar Malin

tack pihas och niini, blir suger på off center labret, ögonbryn och septum. Men är så rädd för fula ärr eftersom jag vet att jag kmr tröttna >.<
Mvh Ellenfyrkant

Jag tycker #15 skulle passa dig bäst!
Septum är skitsnyggt :) men du skulle nog passa bäst i snakebites :)

tar gärna emot fler piercingförsök. :)
Mvh Ellenfyrkant
#15 Passar du bäst i tycker jag :)
Tycker också #15 :))

Om någon har lust och möjlighet får den gärna göra en septum, ögonbryn och off center lkabret på samma bild, så slipper jag sitta åå pussla ihop dom. 
Mvh Ellenfyrkant
ska du göra alla dom hemma själv? >.<

#27 Haha nej verkligen inte.
Mvh Ellenfyrkant

Tänk på att det blir jättefula ärr när du inte vill ha piercing längre… Har en kompis som haft en under läppen och nu ser det ut som en stor finne som sitter där konstant.. Eller kanske inte finne, men det ser inte snyggt ut…
Ha det i åtanke innan du bestämmer dig :)
// Cathie @ www.cathie.se

Tror denna bild passar till det.