Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 1725 ggr
Cindy-
0

Ett magiskt jobb :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här var ett riktigt roligt jobb.

Modellen ville egentligen ha ett vampyrtema.

Men jag kände att det inte funkade. Hon ser alldeles för snäll ut för att vara vampyr.

Så därför fick det bli något annat, lite mer magiskt.

Jag är glad att Emma blev nöjd med bilderna, för hon gillar även magi Skrattande

Fotograf heter Anders H

Modell Emma C

Stockbilder till denna session är köpta på Dreamstime.com

Cindy-
0
Cindy-
0
Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 4

som faktiskt är samma bild som 2:an.

heliotropes
0

WOW! Jätteläckra bilder…Gillade den med boken extra mycket, fast vargen var kanske lite för blå i ansikte FlörtGlad

Eva // medarbetare på Perser

Moa-16
0

Vilka magiska bilder! Gillar första speciellt mycket. Men alla var jätte fina:-d

Cindy-
0

Tack för era kommentarer Skrattande

pellepiano
0

Väldigt flott som vanligt, såg dessa på Modellbilder och förundrades även då.

Lustigt, när jag såg den första tänkte jag på omslagen till Vakttornet =) , just för den tecknade känslan.

Cindy-
0

Tack Pelle. Ja denna sessionen var skoj att göra. Men jag tror jag är mest nöjd med håret denna gången haha.

WinterPrince
0

Det är som vanligt mycket fina bilder! Men, allting ser lite så tecknat ut förutom vargen. Den ser så verklig ut så det känns lite kontigt.

Sen på bild 3 så är vargen "belyst" uppifrån, men det är inte tjejen eller något annat i omgivningen. Även detta tycker jag gör att det inte ser ut som vargen hör riktigt hemma där.

Cindy-
0

#9 Tack för din kommentar.

Ja nu är det ju så att ingenting är tecknat förutom flickans hår.

Det finns dock några mindre 3D detaljer i bilden.

Tråkigt att du känner så, men personligen tycker jag nog att vargen smälter in bra ändå, så jag är nog nöjd med det. Skrattande

Och vad det gäller skenet på vargen så kommer det från ljuset som flödar upp från boken. Och det ljuset når inte ända upp till flickan. Därför är inte hennes huvud belyst.

Vargen är också belyst på ryggen, och det skenet kommer från månen.

WinterPrince
0

Menar självklart inte att det är tecknat, utan att man får en tecknad känsla över det.

Och om nu månen lyser så starkt på vargens rygg så borde den också nå flickan uppifrån.

Cindy-
0

Okey jag förstår vad du menar.

[Sephrenia]
0

Jag skulle gärna vilja bli Cindy's lärjeunge ;P

Veero
0

wow :D

Zabbio
0

Du gör allt så bra och noggrant :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Cindy-
0

Tack så jättemycket för era kommentarer. Roligt att ni tycker om bilderna Skrattande

LajosT
0

Wow säger jag bara Cool