Skum borttagning av inlägg!!
Postade tidigare idag ett inlägg under Redigerare Sökes! När jag nu skall kolla eventuella svar är meddelandet borttaget. Mycket skumt, eftersom det inte rimligen kan finnas något vettigt skäl till detta! Dessutom oförskämt att ta bort ett inlägg utan att en sända ett meddelande för att informera om det. Dålig stil!
Fram till kl 21.00 tror jag Cindy lät inlägget vara kvar och sedan tog hon bort det. Hon skrev även anledningen till att hon tog bort det, men jag gissar att du inte hann läsa den (lite knappt om tid gav hon). Jag tycker du ska prata med henne via PM för att ta reda på vad som hänt, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jaha, det är väl i så fall ännu värre! Och det ankommer väl inte på mig att ta en sådan kontakt.
Jag avslutar nu mitt medlemsskap här.
BertL, Hon tog bort inlägget eftersom det är emot reglerna att ta / ge betalt för ett redigeringsjobb.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Uj uj uj så dramatiskt..
Ja Cindy- kanske gav knappt med tid men hon kanske trodde att han skulle kolla inlägget ofta eftersom han annonserade om jobb med en liten ersättning.
Ja, det är inte så skumt att inlägget togs bort.
Jag lät det ändå ligga kvar en timme för att det skulle hinna läsas. Jag ville inte ha fler inlägg i tråden så därför stoppade jag det.
BertL, du får gärna be om redigeringshjälp. Och är det så att du vill ge betalning för det, så får du gärna göra det också. Det är din privatsak. Men då får du ta det i ett personligt mail med den personen som ska hjälpa dig.
Men eftersom det framkom tydligt i tråden att det handlade om betalning (även om den inte skulle bli marknadsmässig som du skrev) så var jag tvungen att plocka bort den.
jag försökte skicka dig ett pm och förklara saken, men det gick inte att nå dig.
Det är ju tråkigt om du väljer att avsluta ditt medlemsskap här pga detta. Men det avgör naturligtvis du själv.