Illegalt att köpa begagnat PSE ?
Jag har PSE 5 på svenska men funderar på att skaffa den på engelska - jaaa det är PSE 5 jag vill ha - inget annat.
Men så var det detta med lagligt eller ej.
Det verkar inte gå köpa i butik eller nätet längre.
Kan jag köpa ett begagnat PSE tex på Tradera och installera på min dator - lagligt ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Var är alla med sina kloka svar ?
Sorgen är kärlekens pris
Ja det är lagligt att köpa begagnade program förutsatt att licensen följer med och att förra ägaren avregistrerar sig och inte längre har programmet installerat på någon dator.
Det brukar gå att höra med tillverkaren hur man ska göra för att föra över en licens. Hustrun köpte tillexempel ett program från en kompis och det var lite meklande med det godtogs av tillverkaren.
mvh/gurin
Ja det där om säljaren tagit bort programmet från sin dator blir ju inte lätt.
Jag måste alltså höra med Adobe. Usch så knepigt det blev.
Sorgen är kärlekens pris
Köpa gammalt Photoshop Elements 5
Kan någon tipsa mig var jag kan få tag på Photoshop Elements 5 på engelska - givetvis lagligt med licensen.
Jag har sökt på nätet under en tid och även Tradera och Blocket men hittar inget. Vad händer med alla gamla PSE 5 som blir över när nya verioner kommer - nog borde de väl gå att få tag på ?
Sorgen är kärlekens pris
Jag har faktiskt ett photoshop Element 5,0 som bara ligger här utan användning. Du kan få det av mig om du vill ha det.
På engelska alltså ?
I så fall jaaaaaaaaaaaa.
Sorgen är kärlekens pris
Ja jag tror den är på engelska.
skicka ett PM med din adress så skickar jag den. Serienumret har du på baksidan av fordralet som den ligger i.
Jag har PM:at
Sorgen är kärlekens pris
Skickad 

Sorgen är kärlekens pris
Har ngn annan ngt Photoshop till mig ? :)
#12 Jag har bara ett Photoshop elements nr 5, men jag antar att du vill ha stora photoshop.
Annars kan du få det om du vill.
#13 menar du det?!!! Jag skulle jättegärna vilja ha det!
#14 Ja du får det.
Skicka ett PM till mig med ditt namn och din adress så skickar jag det.
Jag använder inte det så det ligger bara här och samlar damm :)
#15 sådär :)
Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack SÅ MYCKET :D