Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 601 ggr
sokka
0

Viktig hjälp behövs!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag går igenom djup sorg där våra 5 djur brunnit inne, 2 hundar, 2 katter och en iller.

Jag vill ha hundarna som tatuering nu, det är jätteviktigt för mig men har inga bra kunskaper om bildredigering.

Behöver tips och ideer, vill ha det ev i svartvit, men stor bilderna på hundarna uppe, och där dom springer som en markant underlinje, sen vill jag gärna ha som en regnbåge som går igenom hela bilden.

Någon som kan rita, klippa och ändra lite?
Snälla i need help!!!

sokka
0

putt?

AndersT
0

Testa också på teckning.ifokus

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Moa-16
0

Så hemskt.:-( Skulle gärna hjälpa dig, men jag skulle nog inte få det bra.

EmelieDidrik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag beklagar"/

Har gjort en liten snabb redigering av bilden och nu är en svart vit(: men jag kan tyvärr inte rita men jag har klippt ihopp bilderna lite bättre.

sokka
0

tack! får nog prova teckning iFokus med, undrar om man kan få ut bara huvudena så att dom springande bilderna blir som en markant underlinje, men att huvuden framträder ur den och sen en regnbåge igenom bilden.

Så svårt och förklara när man inte kan måla eller redigera själv! :(

sokka
0

;/

piahs
0

Det lättaste är att gå till dom du vill ska tatturera dig. Där kan man prata och diskutera hur man vill ha det, och i regel så kan dom rita upp en bild till dig utifrån det ni har pratat om. Testa det!

sokka
0

jo det har jag givetvis tänkt!! men ville ha ett mer färdigt ex o visa upp! fått hjälp nu!!!