Queen in a fairy tale
En liten snabb manip där jag även målat lite.
Endast 5 stockbilder 
menemenemene ja jag kan inte säga nåt bara stammar och är helt hänförd av den lilla sötisen. Vilken tavla! underbart Cindy!!
haha tack Pia 
Tack Moa
Ja jag skulle ha tag i en liten mus. Men hittade ingen bra. Så det fick bli en chinchilla. Men det ser ut som en mus, jag målade den lite *s*
Hej Cindy!
Otroligt!!!!!!!! Är det du som lärt Anders Jensen det han kan?
Jag såg att du hållit på med detta sedan 2007. Jag begriper inte hur man kan få till dessa resultat med så pass kort erfarenhet av Photoshop. Du skriver att du "målat" lite i bilden, något du skrev att du hade gjort även i en del bilder på din blogg. Vad menar du mer exakt med att du målat i bilderna? Går det att beskriva? Ser fram emot fler bilder från dig och kanske ett litet svar på min fråga.
Molly
Oj oj Molly, nu fick du mig att rodna haha.
Ja jag kanske inte hållit på i så många år. Men jag har tillbringat all min lediga tid med att försöka lära mig photoshop, och att göra bilder.
Med att måla menar jag att jag använder photoshops airbrush och målar på bilden.
Inte direkt på bilden naturligtvis, utan på nya lager som jag lägger ovanför.
När man målar är det bra om man tar nya lager hela tiden ifall man gör fel. När man är nöjd kan man sedan slå ihop alla lager.
Här är en tutorial från DA så förstår du bättre vad jag menar.

Jag har favvat denna på dA men jag måste ju säga att du är otroligt duktig - inte bara på Ps - men framför allt din förmåga att översätta din fantasi till dessa sagolika bilder som du gör!
Applåder, visslingar o fotstamp!!!
Åh tack snälla Lajos. Din fantasi är inte så dålig den heller. Du gör fantastiska bilder 
Snygg bild, men jag vill inte förstöra det roliga men ändå är jag tvungen att påpeka en miss i bilden. Svansen är inte naturligt böjd, den bör vara mer böjd för att svansroten ska kunna börja på dess bak, just nu ser det ut som att den skulle ha svnsroten på dess sida.
Ledsen för min påpekning, men jag har haft råttor så jag vet hur deras svansar är skapta. Men annars är bilden snygg.
#8 Hm jag fattar inte riktigt, ska den längre ner då?
Aj aj aj nu förstår jag 
Tack snälla för hjälpen. Jag ska ändra det. 
Var så lite så, när man har arbetat med skisser och lite konst ett tag så blir det ett slags handikapp när man ser fel i andras bilder. Men själv blir man blind 
haha ja det har du nog rätt i.
Jag får fixa bilden i morgon, har suttit med en annan hela kvällen. Och nu ramlar ögonen ihop :)
Nu har jag ändrat svansen. Funkar det?
#14 måste nog hålla med #15, något blev tokigt med svansen, jag tycker att den ska vara mer liggande, som stående ser den inte bra ut.
Usch vad jag är trött på den här svansen nu.
Nu har jag ändrat igen. Kolla om det ser okey ut 
#17 haha okey, men nu tycker jag den mest liknar en orm *s*
det blev bättre
#20 okey, ja jag nöjer mig med detta nu 
Tack igen för att du sa till.