Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 2444 ggr
Cindy-
0

Min första Retro / pinup

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite annorlunda men jätteroligt var det att göra denna. Min första retro / pinup.

Manipulerad - lite målad - och en en hel del färgjusteringar

Stockbilder från Dreamstime

Jag har gjort några till faktiskt. Men jag laddar inte upp dom utan ni kan se dom här om hi vill Pinup-girls

pellepiano
0

Fantastiskt bra.Bland de bästa jag sett. Du borde kunna hitta en stor marknad här tycker man. Du får till dem så extremt rena oc snygga, den med martiniglaset är super och den postade.

Tycker du hittat en väldigt bra balans mellan illustration och foto.( bara scooterbilden jag tycker ansiktet har kvar för mycket fotokänsla ).

Om du inte har det tidigare så skaffa ett gratiskonto på Model Mayhem, där finns nästan alla retuschörer och modeller och fotografer representerade. Du skulle göra stor succe där.

Se tex Alvorados bilder, han har några snygga bilder och många halvbra ( de nyaste gillar jag inte, de ser att bära spår av highpassfilter, som jag är allergisk mot ).

Alvarado

Cindy-
0

Åh tack Pelle för din fantastiskt uppmuntrande kommentar, nu blev jag riktigt glad. Skrattande

Jag har ju aldrig gjort den här typen av bilder men ville absolut prova. Och jag fick minst sagt mersmak.

Jag gillar den här retro stilen. Tycker att det är både fräckt och snyggt.

Jag vet att jag har mycket att lära här, och jag kommer försöka hitta bra tekniker, och förhoppningsvis få bilderna bättre.

Tack för länken!! Helt fantastiska bilder. Denna gillade jag skarpt.

Alvarado

Ska kika på Model Mayhem, tack för tipset Pelle.

AndersT
0

Det är  bra gjort!!!

Gillar också bilden med tjejenmed glast som pelle nämner

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Cindy-
0
Bullan
0

Fy attans så snyggt!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

[Sephrenia]
0

Snygg hon blev, härliga detaljer i fotsulorna :)