MANIPULERINGSUTMANING 4
Ny manipuleringsutmaning! 
Här nedan hittar du länkar till stockbilder och till lite inspirarion.
Stockbilden är hämtad på Photoxpress. Ni som inte vill registrera er där får spara ner bilden som jag laddat upp. Den är inte högupplöst eftersom jag inte kan ladda upp så tunga filer här.
OBS! Ni som vill jobba med högupplöst bild ladda ner bilden via länken nedan för att få den högupplösta bilden.
LADDA NER BILDEN HÄR 4368x2912 300 ppi
Regler
Gör vad du vill med bilden.
Det är tillåtet att använda andra bilder.
Om du använder andra bilder - använd bara bilder som är godkända i sammanhanget och som du då länkar till.
Om sista regeln inte följs blir bilden diskvalificerad.
Sista inlämningsdatum (Söndag 8 aug, kl 22.00)
puttar upp denna tråden
Who needs a horse
inte med dom spirorna iallafall 
Bakgrunden är hämtad ifrån Photoxpress, tyvärr hittade jag inte tillbaks till bilden,det går tydligen inte att söka på bildnr.som man kunde göra förut. Vill någon se den så kan jag sätta in den här.
Cindy,du får gärna förlänga med 14 dagar till,semestertider som det är.
Ja jag förlänger utmaningen till söndagen den 8 augusti.
jag tycker det kan bli roligare bilder ;/ är fortfarande bara en massa på människor hela tiden.
Ska försöka bli med tyckte heliotropes bildidé var rolig ^^
#4 Jag förstår inte vad du menar… personligen tycker jag att det finns massor med roliga ideer som man kan använda den här stockbilden till.
Vilken typ av bild skulle inspirera dig till en manipulation då? Vad tycker du är "roligare" bilder?
Men känner du att du inte har lust att hitta på nåt med den här bilden så får du väl vänta och se om det kommer någon bild som passar dig bättre 
Haha klockren
Jag är fördålig på sådant här så jag kör med "se och lär" istället.
**MVH Cerrolyn
#7 Du kan väl prova 
Jo det är ju klart…
**MVH Cerrolyn
Jag tänker anta denna roliga utmaning :) men nu bär det av till stranden, later guys! :D
Hej hej :) nu e min klar, rätt nöjd :0
+ egna mönster & penslar :)
Här kommer mitt bidrag.. Som kallas flygträning.
Olika lager och penslar från mig själv.
Handen är lånad av imageafter.com

Oj vad duktiga ni är! Jag har just börjat försöka lära mej bildredigering, men i min ålder och utan baskunskaper går det trögt 
Jag får hoppas att övning ger färdighet…
#14 din bild verkar inte fungera, kan inte öppna den.
#16 Jag har inga problem att öppna bilden i #14
Jag kan inte öppna 14.. blir bara ett kryss..
#14 funkar bra att öppna för mig åxå (i firefox)
Funkar inte i Internet xplorer 8 dock!
---------
prova att ladda hem google Chrom
http://www.google.se/chrome?hl=en&brand=CHMI
el. Opera
http://www.opera.com/download/
…om du inte har firefox - där funkar det att se bilderna…
/L
fungerar i opera. gillar inte ff. kör hellre på ie eller opera. Bra var den iaf, bilden alltså.

ja, inte vet jag vad det är för fel på ie men i ff och opera har jag nga probs med att se bilden.
Tack för alla bidrag, det var verkligen roligt att det kom in lite roliga bilder.
Nu är det bara det svåra kvar…….att utse en vinnare.
Nu stänger jag tråden.
Och under morgondagen kommer en vinnare att utses.