Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettönskemål-om-artiklar-och-tips
Läst 1637 ggr
KaninenWilma
0

Blogg hjälp

Hej alla.
Jag söker någon som kan göra en bloggdesing till mig. Antingen från grunden-väljer ett program att göra det i (blogspot, blogg osv), väljer namn osv.
eller att du bara fixxar designen- med mina bilder ofc!.

Om du kan hjälpa mig med detta eller har några frågor, mejla !
Tack alla !.

Moa-16
0

Får det kosta pengar? Gör designer för 50 kr.

KaninenWilma
0

#1: Nej, tyvärr :'(
håller på att sparar..

Moa-16
0

Har du inte 50 kr? -.- Aja, om du har senare så hjälper jag dig gärna iaf!

KaninenWilma
0

#3: har flera tusen xD,
Men jag håller på och sparar till en sak ;)
Jag vet igenkligen hur man gör, men orkar inte göra en xD..
Så isf kan jag ju lika gärna göra en själv än att betala pengar..

Moa-16
0

#4 AHA, du är snål med andra ord ;)

KaninenWilma
0

#5: Inte alls (A', haha xD

[Sephrenia]
0

Ursäkta om jag nu anses att vara en tjurig kärring men enligt reglerna så är det inte tillåtet att "Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande."

Moa-16
0

#7 Inlägget är väl inte skrivet i reklamsyfte, eller liknande? Hon frågar ju om någon kan göra en bloggdesign till henne? 

Men frågan passa nog bättre att ställa på bloggande iFokus!

[Sephrenia]
0

#8 Det var riktat mot ditt inlägg om att din design kostade 50 kr. Nu kanske inte reglerna är så hårda men bara så du tänker på det till senare annonseringar.

Moa-16
0

#9 Annonsering? Jag skrev bara det att jag gör designer, men dom kostar 50 kr. Överdriv lite va ;)

[Sephrenia]
0

#10 om du läser mina inlägg igen så skrev jag att jag ej vet hur hårt draget dom reglerna är därav vet jag ej om det kallas annonsering för dom som bestämt reglerna eller ej.

Moa-16
0

#11 Okej, men jag svara lixom bara på inlägget. Jag gör designer, men tar 50 kr för det. Kan väl knappast räknas annonsering.

[Sephrenia]
0

#12 Då återgår vi till inlägg nr 9 "men bara så du tänker på det till senare annonseringar." och nr 11 "därav vet jag ej om det kallas annonsering för dom som bestämt reglerna eller ej."

Moa-16
0

#13 Jaja, tyckte bara det var lite konstigt att du såg det som annonsering.

[Sephrenia]
0

#14 Annonsering är kommunikation vars syfte är att informera potentiella kunder om produkter och tjänster och hur de ska använda och införskaffa dem. Sen hur man hård drar det är olika.

Moa-16
0

#15  Kan inte säga att jag ser det jag skrev som annonsering då jag bara svara på TS inlägg. Om jag däremot hade skrivit ett inlägg om att jag gör bloggdesigner för 50 kr, så skulle jag förstå dig..

[Sephrenia]
0

#16 Okej du tycker det inte är lika, då har du dragit hur du tycker och jag dragit hur jag tycker, end of story.

KaninenWilma
0

#7: Förlåt..

Det visste jag inte..

Visste häller inte att det fans en sajt som heter Bloggande.ifokus.. förlåt.

Moa-16
0

#18 Det var ju isåfall jag som gjorde fel. Då jag skrev att jag gjorde designer, men tog 50 kr för dom tim som det faktiskt tar att göra en design.. Men jag tycker nog inte det är att annonsera.

Så det var inget fel med dit inlägg & du behöver inte säga förlåt. Men testa att skriva samma inlägg på bloggande iFokus (:

beem
0

Kaninen Wilma - om du kan göra en design själv så gör det. Bloggen ska ju spegla dig och vara personlig.

Lycka till.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Glorious
0

Håller med #20 :) Mycket roligare att få cred / beröm för något man gjort själv dessutom!

KaninenWilma
0

Jag vet inte måtten :'( ..

Moa-16
0

#22 Vadå för mått?

Glorious
0

#22 Måtten anpassar du efter det tema/stilmall du väljer som grund, jag brukar ha Orange City som grund, då ska headern vara 800px bred och hur hög du vill, men runt 400px brukar va lagom :) du hittar hjälp med i princip allt på www.designadinblogg.se & www.tescho.se :)

KaninenWilma
0

#24:TAck! :)
Vad heter din blogg ?

Glorious
0

#25 no problem :)

www.kindofjulia.blogg.se