VINNARE MANIPULERINGSUTMANING 4
Ja det var minsann inte lätt att utse en vinnare.
Jag tycker att ni har gjort ett toppenjobb allihop.
Men en vinnare måste utses, och efter mycket tvekande hit och dit så var jag faktiskt tvungen att dra lott 
Vinnare stod mellan Heliotropes och Sephrenia……
Och den som vinner är SEPHRENIA!!!!!!!!! GRATTIS TILL EN HÄRLIG BILD!!!
Nästa utmaning hålls av Sephrenia.
Texten nedan ska kopieras och vara med när du lägger upp Manipuleringsutmaning 5
Om du använder andra bilder - använd bara bilder som är godkända i sammanhanget och som du då länkar till.
Om sista regeln inte följs blir bilden diskvalificerad.
Sista inlämningsdatum (Söndag ,,,, kl ,,,,,,,,)
grattis
:( haha oh jag har alltid velat vinna o hålla en framtida tävling men jag vet förstås att mina konkurranter var jätteduktiga allihop! Så grattis Sephrenia, riktigt snygg bild och segertippade den till och med själv :)
Åhå tackar tackar, kul att få en vinnar bild :) Nu står jag dock för det otroligt svåra att välja nästa utmaning, hörde att någon var less på människor så vad ska man välja?
#3 välj nåt du tycker verkar kul eller intressant 
#3 ja, det var jag! :D hehe. inte mer människor haha.
det fanns ju en retuschutmaning förut som endast var människor, men sen kom ju denna manipulationstävlingen, så jag tycker inte man ska fortsätta köra på bara människor. blir ju typ samma sak då ju :P
ta nåt roligt!
Grattis! :-)
/L
#5 Usch va svårt det blev ^^
#6 tack..
#8 varför var du inte med på tävlingen då? :P
Människor får jag också mest ideér om vad man kan göra med.
man kan göra väldigt mycket med vad som helst^^
tråkigt om det blir ännu en människa tycker jag iaf… ;/ har inte vart med på evigheter för att det bara vart människor.
men neeej!
nu kommer jag ju inte va med denna gången heller. fan va tråkigt.
kom igen, nästa gång, TA INGEN MÄNNISKA!
ska väl va roligt för alla eller?! >.<
#13 Nu letade jag bilder i flera timmar och detta var den första av alla bilder jag kände någon som helst inspiration för, kollade mycket på bilder utan människor också eftersom du redan innan sagt din åsikt men tyvärr så blev det så att detta var den bilden som tilltalade mig mest redigerings mässigt av alla jag kollade på.
Grattis ! tyckte att din bild var jätteläcker !
Tackar tackar, hoppa in och redigera i nya utmaningen vetja :) Hon kanske är en DJ eller en dagdrömmare som ska förverkligas :D