Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 1582 ggr
tjiivans
0

MANIPULERINGSUTMANING 6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oväntat nog vann jag förra manipuleringsutmaningen och skall därför nu lägga upp en ny.

Var inte lätt att hitta en bild att ge er som uppdrag att manipulera, men tillslut hittade jag än som jag själv hade velat pilla med.
Så därför lägger jag upp den =)

Här finns bilden!

Den kommer ifrån www.sxc.hu

Regler

Gör vad du vill med bilden.

Det är tillåtet att använda andra bilder.

Om du använder andra bilder - använd bara bilder som är godkända i sammanhanget och som du då länkar till.

Om sista regeln inte följs blir bilden diskvalificerad.

Sista inlämningsdatum (Söndag 5 sep 19:00)

Lycka till och ha kul!

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

[Sephrenia]
0

Ojsan, lär nog tänka en sväng på den där.

tjiivans
0

Kanske skall förlänga tävligen en vecka då inga bidrag lämnats in?

Ny avslutstid blir Söndag 12 septermber 19.00

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

[Sephrenia]
0

Jätte bra, har en idé nu :)

tjiivans
0

Ingen alls som vill testa att manipulera denna? Gråter

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag förstår att du tycker att det är tråkigt att det inte kommit in ett enda bidrag.

Men förmodligen är inte intresset så stort för de här tävlingarna.

Egentligen hade jag lite ont om tid. Men jag vill ändå lämna ett bidrag till tävlingen. Så kan vi ju hoppas att det kommer in något under kvällen.

Kommer det inte in nåt så vinner ju jag. Och då slipper du i allafall hålla på och förlänga en tävling som ändå ingen vill delta i.

Sen får jag fundera på om det är någon ide att starta upp någon ny.

Stockbilder som jag använt.

Himmel

Det verkar som att bakgrunden är borttagen från Dreamstime.

Numret var i allafall 9869971

TildaH
0

Jag älskar denna typ av tävlingar, men de är inge skoj att delta då man inte alls kan göra bilder på samma sätt som ni andra, jag kan bara klippa o klistra o byta färgSkäms

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

[Sephrenia]
0

Jag har inte orkat engagera mig alls då våran VD avgick och hämtade sina grejer på en timma i början av veckan då jag tänkt hinna redigera.. så det har vart rätt stökigt men har själv märkt ett bristande intresse överlag för dessa tävlingar, förr var det 7  bidrag minst varje gång.

Rozza
0

Jag har försökt mig på denna bild ett fler tal gånger men den var för tråkig. förlåt Tjiivans men det här var en svår och tråkig bild.

Tips till nästa gång är och ta något annat än en människa som ett djur eller en sak eller vad som helst. Vet att många gillar att redigera människor men vill man ha det så kan man ju bara lägga till det i sin bild även om det är ett djur som är uppgiften kan man ju lägga till en person som ett barn eller vad det nu kan vara. Fantasin har ju inga gränser eller hur?

Perly
0

Hade kunnat försöka fixa ett bidrag om jag hittat den stockbild jag söker men verkar inte gå att hitta den längre…

Alltid Oavsett

tjiivans
0

Vinnaren blir inte oväntat **Cindy!
**Grattis!
Tack för att du engagerade dig och lämnade ett riktigt snyggt bidrag.
Var precis den sortns bild jag tänkte man skulle kunna göra.

Sorry att jag la upp en sådan tråkig bild att ingen annan kände att de kunde göra nått med den.

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

[Sephrenia]
0

Jag hade tänkt göra att han skuttade över en savann med lejon, elefanter och alla andra sorters savann djur men hade inte tid att medverka sorry.. Ta inte åt dig tjiivans åt "tråkig bild" det har vart så sjukt mycket gnäll på senaste tiden för dessa tävlingar är oftast med människor.