hamsteruppfödningsbild hjälp tack! :)
jag har en liten hamsteruppfödning som heter Drömprinsens hamsteruppfödning.. men jag har inte PH eller nått och jag suger på redigera xD så jag skulle vara väldigt tacksam om någon hade kunnat ta sig tid/som vill göra en bild (som jag kan ha på tex en hemsida) där det står Drömprinsens hamsteruppfödning. jag lägger upp lite bilder som ni isåfall kan använda.
väldigt tacksam för hjälp! :)
//Anja

Oj vilka gulliga
Jag laddar hem några bilder får se vad jag kan göra. Nån speciell färg på text, bakgrund mm ????
Ge mig några dagar

#4 åå tack så hemskt mycket! :DD nä det spelar inte så stor roll :) men rosa är gulligt 
//Anja

#7 ja det får du jätte gjärna göra! :D asså typ det spelar ingen roll, men typ en eller flera bilder i nån mix, och så ska det stå Drömprinsens Hamsteruppfödning om du fattar hur jag menar? ^^:D
//Anja
Kan testa lite och så får vi se om jag fattar, haha 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

hihi ja gör så :D
om ni kan fixa så att det "skiner/glittrar" på vissa ställen hade det varit jätte fint :D (asså typ lite "kunglig" stil :D men det är absolut inget måste!)
//Anja
Medarbetare på Djurfoto
#3 du har möjligtvis inte den bilden fast i en större version? :) för bild #2 var större, blir lättare o fixa snyggt då när kvalitén även blir bättre :)
#13 Snyggt, fast hamsteruppfödning är väl ett ord? Så det ska väl sitta ihop, ser ut som du skrivit isär det.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#14 tack :) mjo det är det nog? det går o fixa i sådanna fall om så önskas :)

Vill du fortfarande ha hjälp? Jag kan försöka fixa något snyggt åt dig isåfall :)

Ursäkta, men vad gör lilla hamstern på #2? XD
#17 High five 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#18 Ah, ja det var ju en betydligt mer rumsren tolkning än vad som först slog mig, så vi kör på det!
#19 Haha ja jag ville inte skriva det jag tänkte på först men det har något att göra med ett visst världskrig… 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

åå vad fint!! har inte varit inne här på länge för jag hittade inte tråden :s hihi hon sträcker på sig på bilden ^^ om det är fler snälla som vill testa så kan jag lägga upp mer bilder? :D
//Anja