Grafik till s.s
Finns det någon gullig här som är duktig på att rita på datorn?
Jag söker nämligen någon som kan göra en design och stallplan till mig som jag ska använda på en hemsida som heter Stallet.se.
Designe: Designen ska vara Ljusblå eller Ljusgrön. Det ska stå Pinehollow någon stans på designen. Det ska vara 3 ruter som man kan skriva i och någar bilder på hästar (kan skicka bilder till dig om du vill att du ska använda mina bilder). Ska vara som en "meny" någonstans där jag kan lägga till länkar. Du får jätte gärna lägga till mer på designen :)
Stallplan: Stallplanen ska vara i ljusa färger. Det ska stå Pinehollow längst upp. Det ska finnas 1 parkering med 1 bil och 2 transporter. Ska oxå finnas Minst 3stora hagar och minst 3 små hagar. Ska oxå finnas Ridbana, och en liten skog, + ett litet stall. Du får jätte gärna lägga till fler saker här med :)
Kan till lägga att stallet jag har är en liten ridskola där jag har islandshästar ;) , så det får gärna vara en ritad Islandshäst på desigen och/eller stallplanen.
Skulle bli jätte glad om någon kunnde fixxa detta till mig, skulle betyda massor.
Mvh Evelina
_Kram Evelina
_
Kanske skriva mått ? så dom som kan kan göra rätt ;p
Gör tyvär ingen grafik längre ;p
Men måtten
350 * 1050 På stallplan och 350´*600 på design :D
#1: oj, det glömde jag :) Tack
_Kram Evelina
_
#1 måtten på en design kan oxå vara 355 x XXX (Välja själv) ;P
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#3 Ahop , men då bruakr det inte synas lite på kanten ;p
#5, nä :) Men det beror ju på vad man sjäv vill ha :)
-' Malin Hultman
Finns det ingen inne på sajten som kan göra de där? jag minns att när jag var med var det många som gjorde och sålde och så vidare.
#7 Jag säljer men har så pass mycket i skolan så vet ej om jag hinner ta in beställningar. Utan bara sälja på bud :S
-' Malin Hultman
#8 jag känner igen mig där. jag har ju "slutat" nu så håller inte på lägre. Just för att man inte han något annat än att sitta och göra designer och stallplaner för ingen nytta. När man kan ta den tiden och designa hemsidor och sälja och känna riktiga pengar för mödan och tiden man lagt ut. Jag finns ju fortfarande kvar på sajten men mer för och kolla att inga snor mina bilder eller grafik vilket händer.
#9, ja det känner jag oxå, men brukar skicka typ tjat osv oxå. Men när alla bara snor och vill köpa saker helatiden tar det på krafterna och se när man skapat ett djur och fixat personlig design osv och dom raderar djuret blir man lite sur :/ Och då tappar man lustan att göra så mycket i onödan ja.. :/ Men du har stallet Rozza?
-' Malin Hultman
#10 Förstår vad du menar det är inge vidare kul jag ville sluta för några år sen men jag blev kvar i alla fall är lite aktiv nu och då men är som sagt inte inne för och göra designer för virtuella sajt pengar.
Japp det stämmer Rozza it's me! Och har varit i bra många år. Sen har ju namnet följt med och smittat av sig på andra sidor och även saker IRL.
#11, jag kommer ihåg att jag avgudade dina kaniner när jag typ började :$ Men har nu sedan början av 2010 själv blivit lite mer "känd/ihågkommen" Så det käns tråkigt att bara lägga av x)
-' Malin Hultman
#12 ja mina Kaniner var ju med lite över allt min riktiga topp var nog 2006-2007 nu är jag mer en gammal "kändis" som i princip dött bort från sajten. det känns ju alltid tråkigt att sluta men jag förstår många för hela sajten är typ helt död inget större har hänt på bra länge och sajten är i stor behov av att renovera. men det känns ju som att sajt ägarna inte längre är så motiverade och inte häller supporten stallet.se är enligt mig en döende sajt som förlorar medlemmar för varje dag som går. Så jag förstår dig.
#13, ja jag tycker supporten kan bry sig mer :O Jag anmälde lixom bildstölder i maj/juni och dom blev besvarade i typ Juli.. Och innan dess hade jag redan fått ägaren till att radera bilderna. Så det käns inte som om supporten gör sitt jobb :S Men såg nyss att 5 kaniner jag fotat låg rätt bra till i UTn så känner att jag ej vill sluta direkt :O x)
-' Malin Hultman
#14 ja förstår. Supporten har till viss del mycket och göra dom har ju personer anställda som ska ta hand om sånt där. lite synd att sajten ska dö så här. borde bli ett lyft så som det hände 2005 (eller när det var) när dom bytte ut allt nytt och fint. Då ökade antalet medlemmar jätte mycket och nu har det inte hänt något sånt och vi ska vara glada om det är 500 besökare på sajten på en dag som det ser ut nu :/. Vad heter ditt stall?
#15, jag har stallen Mimmipug, Halvblod och Valrozzz! :) Men Mimmipug är det första stallet jag skapade. Men kaninerna från Halvblod och Valrozzz är rätt poppis nu :)
-' Malin Hultman
#16 tror jag sätt bilder på kaniner från halvblod.
Jag är ju en gammal räv varit med sen 2003 hehe ;). Min första stall delade jag med en kompis då hette vi Stall_ox. Men skapade mitt stall som då hette stall_maskot och sen haft lite andra stall tills att jag köpte Rozza av en slump. Och de tog inte så lång tid innan jag fick min första rosett och sen veckan efter min första pokal sen rullade det på.
#17, låter kul :D Jag var och fotade lite hästar där min pappa va och fick en jättefin bild på ett föl en tinker, satte med den i UTn och då kom den 33 och jag tänkte kan ju prova en gång till så får jag se hur det går. Och då slutade den som 2a efter det har en häst till fått rosett även 4 kaniner :) ^^ Men pokal har jag bara vunnit på mds. Vet ej om jag pallar Pokal på s.s då alla menar på att man e taskig och ego när man har en :/
-' Malin Hultman
#18 min första rosett var en etta rosett häst hon finns fortfarande kvar på rozza, fotade den på min då varande sköthäst eller hon gick som sällskap åt hästen jag skötte om ;).
#19, Det e kul när man lyckas. Men jag tycker det e överdrivet med alla som satsar på TS(tillstånds) bilder.. När vi andra kämpar för att få bra bilder, behöver dom bara spara bilder :/
-' Malin Hultman
#20 en av anledningarna till att jag inte är så aktiv som jag varit förr. Det ställs så stora krav på och var medlem man kan inte vara typ 12 år och vara med för nöjets skull, utan du måste kunna fota bra eller ha någon bra tillstånds fotograf och kunna göra egen grymt bra grafik för att komma någonstans. Och då börjar man ju undra hur folk tänker sajten är ju till för att skapa gemenskap och dela sitt intresse för hästar och djur. När jag började var det inga krav eller nått det var hur bra som helst, vill på stå att det var bättre då.
#21, jag kommer ihåg när jag örjade så var alla villiga att hjälpa dom nya, med gratis designer billiga djur osv. Nu tjatar alla om sponsror privat fotograf osv :/ Dom men tom på att dom som fotgar allt själv att dom stjäl från ts hemsidor :O
-' Malin Hultman
#22 Jo alla var så snälla minns första gången jag fick mitt stall stulet det var inge kul men med en ovanlig snäll support (var under tiden vi hade våra crews kvar) som hjälpte mig få tillbaka allt. När jag blev medlem så hade vi inga designer eller stallplaner så det var ju en helt annan grej då.
#23, vad kul :O Då slapp alla bara tjata om ps? O.O
Nu e ej grafik accepterad om den ej e gjord i PS :O :(
-' Malin Hultman
-' Malin Hultman
#26 jag har ju ett levande exempel på att man kan lyckas även om man inte har ps dock tog det några timmar men helt klart värt det för all beröm jag fått och har sålt några förut fick 5.000-8.000sp för en ;). Jag längtar till Halloween så jag får ta fram min fina halloween stallplan jag gjorde förra året som för övrigt är mega snygg.
#27, den vill jag se :D Jag ska försöka fixa en haloween stallplan (A) :D
-' Malin Hultman
#28 ska tror jag ska byta till den redan nu och låta folk få idéer till sina egna :D.
#28, vad snällt ^^ (A) Jag vet typ hur min ska se ut ska bara få det att se bra ut :O
-' Malin Hultman
#31, vad fin :O Att du lyckats göra den i paint O.o
-' Malin Hultman
#32 ja det undrar jag också XD ne men jag är lite av en pixel missbrukare. Funderar på och lära ut och lägga upp på min hemsida när den blir klar och jag har tid.
#33, har försökt lära mig det, men jag tycker det e sjukt svårt :O Skulle vara jättekul om du lärde ut :)
-' Malin Hultman
#34 jo det är rätt svårt men när man kommit på grunden är det bara att vara kreativ :)
#34, jo det sant :) Hoppas bara att det kan bli lika fint när jag målar som för andra (A) :D
-' Malin Hultman
#36 gör man det på mitt sätt är det svårt och misslyckas ;).
#37, men dina blir ju bra :O :D
-' Malin Hultman
Ingen som kan göra? :(..
_Kram Evelina
_
#39 tyvärr har jag inte tid att göra någon åt dig. men det finns säkert någon på sajten som kan. Förlåt om jag sabbat lite av din tråd.