GIMP svensk version
Har bytt dator och behöver installera nytt GIMP.
Eftersom jag är mycket gravt synskadad, Så har jag svårt hitta sidor där jag kan finna programmet. Har använt det i många år förut.
Kan någon hitta länken till den sida jag kan ladda ner den svenska versionen.
Kramar er som tack på förhand.
Förökte hitta men det vrkar vara svårt 
Har också letat. Men det verkar inte finnas någon svensk version. Jag hittar ingen i allafall.
Ok hade ju det förut.
Eftersom jag inte kan engelska
Jag har också letat. Det enda jag hittar är svensk hjälpfil inte själva programmet på svenska.
Jag har letat för Windows.
Vilket opartivsystem har du ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag ser nu att du fått svarpå datorniFokus .
Jag hoppas det löst sig.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag har svensk variation av GIMP :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag har svensk version av GIMP, men jag har inte Windows så det var väldigt enkelt; det var bara att söka efter ”GIMP” i mitt operativsystems programcentral och sedan klicka på en knapp för att installera det.
#9 följer inte det med i linux? Såvitt jag vet har både Mandriva samt Ubuntu det installerat? (är dock enbart säker på mandriva)
#10: Från och med Ubuntu 10.04 följer det inte längre med som standard. Uppgraderar man från 9.10 så märker man ju ingen skillnad dock, eftersom uppgraderingen knappast tar bort något man redan har.
Vet inte riktigt varför de gjort så, men det kan kanske vara så att de vill hålla ISO-filerna så små som möjligt och valt att inte ta med GIMP då de flesta inte behöver det. Detta är delvis en gissning dock. De behåller i alla fall GIMP i sina förråd och de har fortfarande har support för GIMP än så länge. Följande ”fotnot” kan man läsa om GIMP i Ubuntus programcentral:
”Canonical tillhandahåller kritiska uppdateringar för Bildredigeraren GIMP tills april 2013”

Jag laddade bara ner det, jag sökte på google på ladda ner GIMP och tog det första som kom upp…
#12: Jo, ni som använder Windows får ju göra dessa extra moment. Fast förr var det ännu värre: Då var man tvungen att först installera GTK+ för att GIMP skulle fungera.

#13 Jag har inte windows, jag har mac… :)
#14: Okej, det kan jag inte yttra mig så mycket om då jag aldrig haft någon Mac själv.

http://www.gimp.org/downloads/
där kan man ladda ner GIMP på svenska, det står Swedish längst ner i listan på språken :)