Lycka till med sajten
Vilken lycka! Att den här sajten öppnas… här kommer jag att vistas en hel del ;) blir nog mitt 3:e ifokushem om man ser till var man oftast är för att läsa och skriva *ler*.
Jag är en glad amatör som ofta när jag inte har något annat att göra (eller ska vi säga även smiter undan vissa "tråkiga måsten" leker med bilder i photoshop. Och att få lära sig mer tips o knep kommer att vara så kul.
/Anette

Tack!
Jättekul att det finns behov och jag hoppas att alla kan få utbyte av sajten.
Jag saknade själv ett svenskt forum för redigering, dom enda som finns är på engelska eller också så handlar det om massa andra saker och redigering får så lite plats, därför drog jag igång den här själv - man får vara sin egen lyckas smed heter det ju :)
Är också medlem i foto, glamour och hittekatter men har inte hunnit titta igenom utbudet ordentligt så det blir nog fler :)
Hälsar alla varmt välkomna hit! 

Jag önskar också lycka till och är väldigt glad för att du startade denna sajt. Jag behöver förkovra mig mycket i detta ämne. Mvh KerstinP, Sajtvärd på hundsajten

Vilken bra sajt! :) Kanske man kan snappa upp lite tips ;)
Lycka till med sajten!
//Malin

Tack så mycket allihop!
Jag kommer personligen vartefter att bjuda in duktiga grafiker/photoshoppare till sajten, hoppas få se många artiklar och tips härinne :)
Jättespännande… jag skall locka hit min dotter som leker mycket i PhotoShop
Numer pensionär i Nynäshamn

Det får du gärna göra, min son kommer också att bli medlem här :)
Bra intiativ Ingela, säg bara till om man kan hjälpa till med något!

Välkommen Cris, jättekul att du reggade dig!
Yes, du får gärna bli Medarbetare om du vill