GRATIS FUNKTIONSMAKRON FÖR RAMAR CS2
Jag har gjort makron som du kan ladda hem på min sida:
Nu finns inom kort "ficuseffekten" att ladda hem!
För mer info besök sidan!
Mvh Felix
Flyttad till " tutorials,Tips and tricks"
Glömde skriva: Det ligger under övrigt och funk.makro!
Kul! Tips - det vore roligt att se exempel på hur makrot funkar, på din hemsida. Det skulle vara kanon om du kunde komplettera med det :) (Jag menar, det finns ju så väldigt många varianter på ramar)
Tack så mycket för tipset Anne! Jag har tänkt på det och kommer att komplettera med det när layouten är klar!
Mvh Felix

Hejsan Felix! :)
Väldigt roligt att du gjort gratis ramar, men jag har en fråga:
Kan man använda det till Photoshop CS 8.01? ..
Tyvärr kan jag inte svara på den frågan! Men filerna väger bara 3-4kb så du kan ju prova… Jag skulle tro att det funkar, för alla funktioner som jag använt finns även i CS… Dock har tester visas att dom inte funkar i engelska photoshop, men det kommer även makron till det inom en snar framtid.
Om du provar skulla jag gärna vilja ha resultatet…
MVH Felix

#5 Skugga fungerar i ps cs eng bara att trycka cuntinue när det dycker upp. Dom andre två blir bilden helt svart eller vit.
mvh cecilia Tack föresten

Väldigt generöst av dig Felix *ros till dig* 
Mvh Ingela
#6 Jag jobbar på det och för engelska cs2 kommer det innan denna månaden är slut!
Mvh Felix
Nytt makro!
Åldra dina foton!
Mvh Felix
Fint men man ser att du tagit mycket från moderskeppet ;) Syftar först och främst på Ficus och åldrings grejset.
#10 Jo man måste ju börja någonstans ;) Men det är inte exakt samma teknik! Jag har gjort om dom så att ett funktionsmakro skulle bli möjligt…
Men är det ingen som har någon id´e på nya makron?
//Felix
Nu finns ramarna även för engelska photoshop… Dom andra makrona kommer inna nästa vecka är slut!
//Felix