Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettartiklar-tips-tricks
Läst 998 ggr
[Fibbe]
0

GRATIS FUNKTIONSMAKRON FÖR RAMAR CS2

Jag har gjort makron som du kan ladda hem på min sida:

http://www.fsbild.info.se/

Nu finns inom kort "ficuseffekten" att ladda hem!

För mer info besök sidan! 

Mvh Felix

Flyttad till  " tutorials,Tips and tricks"

[Fibbe]
0

Glömde skriva: Det ligger under övrigt och funk.makro!

Anne
0

Kul! Tips - det vore roligt att se exempel på hur makrot funkar, på din hemsida. Det skulle vara kanon om du kunde komplettera med det :) (Jag menar, det finns ju så väldigt många varianter på ramar)

[Fibbe]
0

Tack så mycket för tipset Anne! Jag har tänkt på det och kommer att komplettera med det när layouten är klar!

Mvh Felix

senna
0

Hejsan Felix! :)

Väldigt roligt att du gjort gratis ramar, men jag har en fråga:
Kan man använda det till Photoshop CS 8.01? ..

[Fibbe]
0

Tyvärr kan jag inte svara på den frågan! Men filerna väger bara 3-4kb så du kan ju prova… Jag skulle tro att det funkar, för alla funktioner som jag använt finns även i CS… Dock har tester visas att dom inte funkar i engelska photoshop, men det kommer även makron till det inom en snar framtid.

Om du provar skulla jag gärna vilja ha resultatet…

MVH Felix

Rosenhill
0

#5 Skugga fungerar i ps cs eng  bara att trycka cuntinue när det dycker upp.  Dom andre två blir bilden helt svart eller vit.

mvh cecilia   Tack föresten

IngelaS
0

Väldigt generöst av dig Felix *ros till dig* Glad

Mvh Ingela

[Fibbe]
0

#6 Jag jobbar på det och för engelska cs2 kommer det innan denna månaden är slut!

Mvh Felix

[Fibbe]
0

Nytt makro!

Åldra dina foton!

Mvh Felix

joytick
0

Fint men man ser att du tagit mycket från moderskeppet ;) Syftar först och främst på Ficus och åldrings grejset.

[Fibbe]
0

#10 Jo man måste ju börja någonstans ;) Men det är inte exakt samma teknik! Jag har gjort om dom så att ett funktionsmakro skulle bli möjligt…

Men är det ingen som har någon id´e på nya makron?

//Felix

[Fibbe]
0

Nu finns ramarna även för engelska photoshop… Dom andra makrona kommer inna nästa vecka är slut!

//Felix