En liten utmaning :D
Min sambo är jäkligt egenkär och vill därför ha ett så kallat mugshot på sig själv ovanför soffan.
Då mina photoshopskills inte är så bra så undrar jag om någon av er skulle vilja hjälpa mig att få till det.
Gärna 2 eller 3 st. ett framifrån och 2 från vardera sida.
Jag skickar med ett kort framifrån och ett från sidan som man kanske kan använda åt båda hållen =)
Han kallas Lolle eller Sir Best , om ni får användning av det.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Ingen som kände sig manad ? =)
MVH Sofia
Hehe, om du googlar så hittar du det. Men om jag *yrbollen* ska förklara så ör det ett sådant fotografi som polisen tar när du åkt fast. När man håller i en skylt med namn och en bakgrund som är randig där det står hur lång man är =)
Tror jag fick med allt nu =)
MVH Sofia
Tänkte öva på denna utmaning… Men jag klarar inte av att frilägga håret på ett snyggt sätt med de brokiga bakgrunderba i bilderna. Om jag inte ska hålla på ett par månader… ;) Hårfärgen och bakgrundsfärgerna smälter ihop för mycket… Jag har provat de tips jag hittat här på friläggning av hår. Men jag har inte övat upp tekniken ordentligt ännu… Annars hade detta varit en kul utmaning att ge sig på!
Hade bakgrunderna varit ljusa (och helst enfärgade) hade det kanske varit lättare. Kanske… ;)
Hoppas någon känner sig manad att ge sig på detta projekt! Lycka till!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Läckert :D Mera försök =)
MVH Sofia