OT - Alla kan göra något !
En "film" samansatt av flera olika klipp från kofarmar, pälsindustrier, slakterier, läderdjurstransporter m.m.
Varning för känsliga tittare men kan starkt rekommendera att titta så länge man orkar.
Mvh Ellenfyrkant
Hjälper tyvärr inte djuren att sitta & titta på hur dom lider, och må dåligt över det, inte att reagera & säga hur hemskt det är heller, man måste agera oxå. Dom flesta vet ju om det här, hur djuren har det,att dom lider,har ju varit uppmärksammat i media, men det händer ju inget?
Du skriver "alla kan göra något" vad ska vi göra? Förutom att inte stödja päls/kött industrin? Det kommer alltid finnas folk som köper & djur som lider… Inte för att vara negativ men det känns hopplöst.

#1 Jag tror inte att de flesta vet om detta, därför jag fortsätter att sprida detta. Det finns så mycket okunskap i världen. Folk behöver få dåligt samvete och känna medlidande för att sluta, tror jag. Djurens lidande runt om i världen kommer troligtvis aldrig att sluta helt men vi kan ju åtminstone sluta bidra till det.
Mvh Ellenfyrkant

#3 Då kan man ju i alla fall själv leva med gott samvete. Det är mycket värt tycker jag.
Mvh Ellenfyrkant