Tack för all inspiration här!
Jag är så glad att jag hittat hit till denna sajt för jag har verkligen fått inspirationen tillbaka!
Dels håller jag på att försöka lära mig att hantera Photoshop bättre (har haft programmet i många år, men inte tagit mig tid att fördjupa mig i det) och dels fick jag äntligen tummen ur och köpte mig en ritplatta (Aiptek - media Tablet 14000u) så nu håller jag på att försöka lära mig att hantera den också i kombination med Photoshop.
För första gången på läääänge ritar jag med penna igen! Så kul!!!
Bifogar mitt första test på ritplatta… jag är förvånad och ganska nöjd själv. än så länge - jag kommer säkert att finjustera en hel del till så småningom.
Det var bara det jag ville - Tacka för all kunskap som ni delar med er av och all inspiration!!!
?
(Förlagan som inspirerat från Sxc)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jepp - träna på bara!
Snart e'ru ikapp Cindy ;-)
/L
Jo, tack, om det ändå vore så väl…! Drömma kan man ju alltid göra…
Men här ska tränas!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Verkligen snyggt!!! 
#3 - Tack, Gulle! 
Som sagt, ett första försök med ritplatta och Photoshop och för första gången på åratal med penna… Men framför allt, inspirationen började flöda igen! :)
#4 Det låter underbart!!!! Släpp inte taget nu