Lite nya manipulationer
Det var längesen jag laddade upp någonting här. Och det beror på att jag varit sjuk sedan mitten av oktober. Och vistats på sjukhus under många veckor.
Jag har några bilder jag gjorde innan jag blev sjuk och några bilder som jag gjort efter att jag kommit hem.
Den första är en bild jag gjorde i början av oktober.
Friläggning och byte av bakgrund för att få bilden mer dramatisk. Målat hår och ändrat färg på klänningen från gul till beige.
Stockbilderna är köpta på Dreamstime.com
Även denna är skapad i början av oktober. Och det var mest på skoj för att jag skulle öva på lite splash.
Jag önskar jag kunde bemästra det bättre och göra eget vatten. Detta är bara penslar.
Samma sak här, byte av bakgrund, och olika bilder med porslin som jag frilagt och monterat.
Även här är alla bilder från Dreamstime.com
Här har vi den första bilden jag gjorde när jag kom hem från sjukhus.
Det tog ca en vecka innan jag kunde börja på den eftersom jag inte var så pigg och även ganska skakig på händerna.
jag försökte dock lite varje dag, och tillslut fick jag ihop en bild.
Stockmodell är från www.auroradream.deviantart.com
och övriga stockbilder är köpta på Dreamstime.com
Här är en bild jag gjort som jag kallar för Paralyzed.
Alla stockbilder är från dreamstime.com
Jag har gjort några fler bilder, men det blir lite tjatigt för er, så jag laddar upp en sista bild.
Den gjorde jag färdig igår.
Den söta modellen är från www.faestock.deviantart.com
och övriga stockbilder från Dreamstime.com

Oj, jag visste inte att du varit sjuk ( bara at jag inte sett till dig härinne på ett tag ). Hoppas du kryar på dig.
Bilderna är fantastiskt tjusiga ( som vanligt ). Tycker modellen blev väldigt vacker i cafebilden och koppar och vätskor är super-cleana. ( enda invändningen är ett stavfel, ska vara happen ).
Jodå Pelle, jag känner mig bättre för var dag 
haha Tack Pelle!! Ja jag är ganska vass på att stava fel *asg*
Jag får bjuda på det 
Tjusigt!
? Önskar dig en snar & varaktig bättring ? ;-)
/L
Underbart vackra bilder!
En blir både avis, imponerad och inspirerad!
Tack Cindy, för att du inspirerar och delar med dig!
Skönt att du känner dig bättre och bättre - förhoppningsvis känner du dig på Topp, väldigt snart och förblir där! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja vad ska man säga? Du är helt fantastisk, jag är mycket imponerad! Dig skulle man ha som lärare inom detta område.
Krya på dig!

Säger som de andra: Jättevackra bilder Cindy, och krya på dig, hoppas att du blir bättre!
Tack snälla ni för era kommentarer, och alla "krya på dig" hälsningar. Det värmer.