min lilla krake
äntligen klar.. jag kan säga att detta var ett av de svåraste sakerna jag har gjort haha. men öva ska jag göra mer nu när jag fått min första ritplatta :)
aja.. jag blev ganska nöjd med detta försök. hehe.
snart får jag väl lära mig att rita ordentliga bakrunder också. ^^
jag har då alltså börjat med att rita denna lilla figur på papper, sen skannat in. och sen målat + skuggat. ^^
måste tillägga att detta var andra gången jag målade en figur jag har ritat. hehe… så den är ju inte skitsnygg precis..
Jag tycker du har gjort ett jättebra jobb!
Jag vet hur knökigt det kan va'. Jag har också alldeles nyligen skaffat mig en ritplatta - och dessutom har jag inte ritat med penna på väldans många år, så det blev en aha-upplevelse som jag har längtat efter!
Jag blev nöjd också med mitt första försök!
Så jag förstår hur du känner! Och säger GRATTIS!!! :)
(Skuggningar m m, m m är har jag noll koll på ännu… ;))
Din "Lilla Krake" är jättefin!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#2 haha tack.. men själva kraken gjorde jag innan jag fick ritplattan. bakrund + 'gräs' är gjort med plattan. hehe . kanske var lite oklart. ^^
men jag har faktiskt testat lite försiktigt.. och jag är så himla nöjd emd den. den är ju skit cool. O.o
haha amn får öva öva öva ^^
Jag tycker att den är jättefin! 
#4 tack! :D
Va kul att få se dina verk! :) Jag minns hur frustrerande det va i början med min wacom >< Jag va nära på att ge upp och slänga skiten många gånger hahaha!
Jätte fint :) Visa gärna mer.
haha aah. >.< x'D
jag ska lägga upp ett öga snart, jag har övat på att färglägga och såå.. men alltså den ser fortfarande störd ut. hahah
Tack!