Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 1235 ggr
Ricko
0

Redigera ihop till video?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle någon kunna redigera ihop till en video med hjälp av ett par bilder och en video på min hund? Skulle vilja ha en lite sorligare låt (ta vilken du vill) och att videon rör sig sakta. I börjar ska det även stå "När jag skulle hämta dig, var du den som drog dig tillbaka mest" och sen i slutet ska det stå "Nu, min underbara vän. Är du den hund som är mest framåt av alla.."

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

-

Ricko
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och sen denna video som ska röra sig sakta.

Moa-16
0

Skulle kunna hjälpa dig.. men jag har så svårt att välja låt, kan du inte säga någon bara? x_x

Moa-16
0

Men det är inte så svårt om du vill göra det själv?, finns ju gratis program, men jag gör det gärna, tar ju inte lång tid :)

Ricko
0

Du får gärna göra det, vilka program då? Du får gärna länka sidor så att jag kan göra egna till sen :)

Ehm, du kan väl ta låten "These four walls - Miley Cyrus" :)

Moa-16
0

#13 Finns massor, bara att googla :) Här tex! Har du någon mejl jag kan skicka videon till sen?

Ricko
0

Moa-16
0

#15 Skickat :P

Ricko
0

#16 Tack tack :D Den var jätte fin ; Dförsökte göra en på MovieMaker nu men det går ju inte att ladda upp på Youtube? Ogiltigt format typ? Sen vet jag inte hur man "tar" en låt från yotube heller? Nu när jag föröskte så gick det bara med exemel musik :P

Fridaaaa
0

windows moviemaker, inte alls svårt:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moa-16
0

#17 vsg :)

Du kan googla typ: "ladda ner you tube klipp" Så hittar du säkert något. Dock måste man ändra format för att få in dom i windows movie maker! Det där med Ogiltigt format vet jag inte. Vad hade du för video-klipp i filmen?

Ricko
0

#19 Okej :) Tror du att du skulle kunna göra en till video? Med låten "Enya - may it be" och i början ska det stå "Du är den som kastat av mig, bitit och trampat på mig mest, Lillbirk.." och på slutet "ändå älskar jag dig mest av alla hästarna, ska du veta..". Bilderna kan du ta från detta inlägg(ta på de bilderna där det är en Fjording (Lillbirk har jag skrivit över bilderna): http://livetmedpointer.blogg.se/2010/december/bilder-hastarna.html#commentoch sen från detta inlägg: http://livetmedpointer.blogg.se/2010/november/lillbirk.html#comment

Och sen 1 till video (likadan fast med låten You're love is my drug - Kesha)? :)

Moa-16
0

Nja, jag tror inte jag har tid att göra en till.. Kanske någon annan som kan? Eller så testar du att ladda ner det som behövs, är inte så svårt (:

Ricko
0

Okej :)

Någon annan?

Hehe jo, fast vet inte om jag får ladda ner :P