Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-elements
Läst 1961 ggr
[Koppsal]
0

ritplatta - halvt besviken

ååh jag är så himla sur. Jag fick en Bamboo wacom board pen & touch i present. Den funkar fint. Den är så bra och det är den bästa present jag fått.
MEN det stog att man skulle få med 3 programvaror varav en av dem var  photoshop elements 8. Det var en av anledningarna till varför de köpte just den till mig. 

De köpte den på PIXmania.com

Efter att inte ha fått tag i de här tre programvarorna någonstans så har vi försökt kontakta pixmania. Det svarade inte på vårat mejl trots at det stod att de skulle svara inom 24 timmar.
Nästa mejl svarade de faktsikt på men det var ett nonsens svar. de viftade helt enkelt bort allt.  
Det är omöjligt att ringa då vi satt i flera timmar och försökte ringa dem. Vi blev bortkopplade och fick sitta i 'kö' jätte länge.

Är det någon som har råkat ut för samma sak, eller möjligtvis vet hur man får tag i de här programmen? det står ju t.o.m.  på kartongen till plattan att de hör till. . .

Cindy-
0

Oj! Det där låter inte roligt alls. Men om det står på kartongen att programmen ska höra till så måste ni försöka få tag på dom igen.

Jag var inne och läste, och visst ska du ha programmen!

Vore jag du skulle jag ringa 08-5199 2486 Kontakt

Släpp det inte utan se till att du får dina program!!

kicki13
0

Jag har en sådan ridplata och i din programvara till platan, så finns det länkar till dessa program.

Så det är bara att hämta hem … lycka till

[Koppsal]
0

#1 aah vi ska se vad vi gör. tack,
bra att du gick in och läste, jag började nästan undra om det var jag som yrade i nattmössan- xD

#2 jahaaa.. då får jag kolla upp det då . tack!