Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 250 ggr
Jiger
2007-03-21 18:49
0

Hello ! Ny medlem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är precis nyreggad på den här sajten så jag antar att det är på plats att göra en presentation. Men, eftersom jag inte hittat någon särskild rubrik för detta så gör jag det här. Detta eftersom den länk jag tänker lägga in i slutet leder till min sajt med en del före/efter-bilder att kolla in - om man så vill …

Jodå, jag har väl hållt på och "pelat" med en del bildredigerare och dito "genererare" (typ 3D å' sån't) ett tag, men till syvende och sist så blir det Photoshop man "fastnar" i. Tycks vara oundvikligt, men jag klagar inte.

Främst är det retucheringsarbeten jag sysslar med och har gjort en del jobb med det till - mest utländska - fotografer och fotostudios som antingen inte kunnat göra jobbet själva, eller inte haft tid.

Som en (naturlig) anledning därav har jag hamnat i Glamour-facket - och som varande mansperson så klagar jag inte över det heller .. :)

Det var faktiskt från sajten Modellbilder.se som jag hittade hit - via Ingelas presentation. Hej, Ingela !  :)

Så nu är jag här i alla fall och om det betyder plus eller minus för er och/eller mig får väl tiden utvisa.

Hörs !

===================

Jgraph designs

www.jgraph.se

mandymoo
2007-03-21 18:52
0

Välkommen hit - hoppas du kommer att trivas.

IngelaS
2007-03-21 19:01
0

Hej och varmt välkommen hit! :)

Var inne och kikade på din sida, mycket snygga bilder därinne!

Kul att du har gjort gallerierna så att man ser före och efter retusch *gillas*

Jättekul att du skriver en presentation och lite bakgrund om dig själv och ditt arbete, hoppas fler gör detsamma.

Ser fram emot att se fler bilder och hoppas du kommer trivas här Glad

Mvh Ingela

Jiger
2007-03-21 19:22
0

Hej Ingela och mandymoo och tackar för välkomnandet ! Skrattande

Fler bilder kommer det absolut säkert ! Har en del liggandes som inte finns på sajten eller nå'n annan stans heller ännu, men eftersom jag gjort mitt  4:e inlägg nu så är jag kvalificerad för ett fotoalbum, och dååååå …. !!!  Cool  he-he-he ….

Har ännu inte gjort någon riktig "Min sida", men det är på G.

Nej men det var faktiskt riktigt roligt att hitta en sajt på svenska som tar tag i det här med bildredigering och retuch i allmänhet och synnerhet. Det finns ju massor på engelska (av högst varierande kvalitéer), men dom är oftast anpassade till amerikanska förhållanden. Så 5 poäng enbart för det !

Ska bli kul att följa utvecklingen av den här sajten för jag tror inte du/ni blir av med mig så lätt…  Skrattande

Hörs vidare !

IngelaS
2007-03-21 19:33
0

Jaså, det var därför du var så snabb på att skriva i trådarna, hehe Glad bra jobbat, ska jag gå in och titta i ditt album sen när du fått upp lite.

jag kände likadant när jag surfade runt på alla amerikanska sajter, dags för ett svenskt! :)

Det lär ju ta tid innan den här sajten blir i storleksformat som dom amerikanska, men så småningom så..Glad

Celia
2007-03-22 00:57
0

Välkommen Jiger Glad

Och IngelaS - sajten växer ju i rekordfart, så det dröjer inte så länge innan den är i klass med de största! Skrattande

Jiger
2007-03-22 10:20
0

Tackar, Celia !  :)

Madde
2007-03-23 00:17
0

jättekul och se din hemsida. =) Speciellt för och efterbilderna. =) Bra jobbat med det och bilderna.

Välkommen hit.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jiger
2007-03-23 10:50
0

Tackar, Madde !  :)

Det är på gång inom det närmaste med en uppdatering av sajten.