Vad tycker ni?
Jag har gjort en bild. Men den blev i tre varianter eftersom jag inte kan bestämma mig.
Jag behöver eran hjälp. Vilken av de tre ska jag satsa på??
Här kommer den första!
Tack på förhand 
Den kvinnliga modellen är stockbild från Deviantart.
Mannen är eget foto, bakgrund är köpt från Dreamstime.
Bild1 tycker jag bäst om :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gillar ockå bild nr 1 bäst. Jag har lite svårt att motivera varför 
Sorg är kärlek som blivit hemlös
S N Y G G T! Älskar den :D
Stall Bråna
ettan eller tvåan. Lite olika känslor i dem, men gillar de väldigt mycket båda två!

Tycker det fungerar bäst i 2 och 3 där hästen är spegelvänd. På ettan blir perspektivet på marken så tydligt annorlunda än hästens hovar.
1an är bäst, men jag gillar inte hennes höger hand, hon ser trött ut.
**MVH Cerrolyn
Bild 1 bäst, där motiven är vända emot varandra!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Går det inte att spegelvända snubben - så att han står t vänster om havremoppen håller i dess huvud - i bild #1?
Eller att ställa honom t. h. & henne spegelvänd på v. sida? Hon kan ju alltid dölja handen i manen ;-)
Jag antar att du inte är färdig med bilden i övrigt - det fattas skuggor. Nu ser de ut att sväva ovanför. Samt att det bör skvätta vatten runt hovarna.
/L
#11 Nej det ska inte skvätta vatten. Dom står inte i vatten utan i blött gräs 
Tack alla för eran hjälp. Jag tror jag använder bild 1 eller 2
Men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Aha!
/L
Jag gillar nog 2:an bäst! Det finns en särskild ömhet, närhet och kommunikation mellan kvinnan och hästen i den.
1:an är också fin, just i o med att de står vända emot varandra - men jag upplever också en 'känslomässig distans' mellan de båda… delvis beror den troligtvis på att kvinnan står lite längre ifrån hästen… Och jag upplever nästan en osäkerhet/rädsla för hästen, hos kvinnan…
Men - å andra sidan - det beror ju förstås på vad du vill förmedla med bilden… ;)
Men - min vote faller på nr 2, ändå! ;)
Det enda jag har lite svårt för är hur kvinnan håller sin vänsterhand… den borde vara mer vänd mot hästen…. eller kanske t o m i hästens man… Men, men det är min åsikt/reaktion - som kanske inte stämmer med andras. :)
Helt underbara bilder, måste jag få tillägga - du är, som alltid, helt fenomenal på att skapa fantastiska bilder!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#14 Tack för din utförliga kommentar. Jag håller faktiskt med dig i det du skriver.
Nr två känns bäst för mig också om det inte varit för att handen får en konstig vinkel. Det är lite synd.
Men kanske väljer jag den ändå.
Kan du inte "gömma handen", delvis, i manen på något sätt?
Ska bli spännande att se vilken du väljer till slut! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Eller stråla ut lite energi /healing energier från hennes hand? … nå'nting som 'strålar in i handen/ut ur handen'…
;)
Nu bara spånar jag hej vilt… ;) Ser t o m en morot eller havre i handen…
Men med alla dessa vildspånerier så kommer vi in på en helt annan bild… så, sorry, det var inte meningen! ;)
Jag röstar för nr 2, hur som helst!
Jag testade lite själv med bild nr 2 och lät kvinnans hand dra lite genom hästens man - och jag upplever att 'närheten' mellan dem förstärks på så vis…
Och (den mörka skuggningen i) vänsterhanden drar inte till sig uppmärksamheten så markant då heller.
#18 Ja jag provade också, men jag fick inte till det snyggt alls. Så jag får nog ha handen som den är.