Fräscha upp?
(Jag vet inte vad som händer med färgerna när jag laddar upp bilderna här… det är som att de 'flammar upp'…)
Så här kommer en i gråskala oxå…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
(och nu när jag sitter vid en annan dator ser jag inte alls de "flammande färgerna".,.. tvärtom… Jag måste nog lära mig att kallibrera mina skärmar! Det blir nästa fixa-projekt.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Åh, tänk om jag kunde 'fräscha upp' en bild så! Så läckert, Cindy!
Tack för hjälpen. Blev jättebra. =)
Cindy, undrar bara om det är möjligt att gör det lite mindre kontrastrikt? Det blev så mörkt runt ögonen och under läppen så jag ser ordentligt sminkad ut. Såg nästan inte ut som jag bara för det. Tror att skuggan på kinden är lite för spetsig också för jag såg så smal ut i ansiktet. Tror att den skuggans rundning upp mot näsan/ögat ska vara högre upp och mer rundad och att spetsen upp mot håret ska vara mer rundad nedåt. Förstår du hur jag menar? Kindbenet hamnade så långt ner och blev så vass bara. Går det att göra någonting åt bruset kring min ring i örat?(hehe, låter som om jag pratar om ett ljud)
Himmel om man kunde göra sånt här själv. Vad duktiga ni är. ^^
Ha en bra dag! // Pernilla
Jag har gjort om den. För att få bort bruset har jag målat ansiktet. Lagt på lite duffust glöd och skärpa. Justering av kurvorna var nödvändigt också.
Det är allt.
Det är omöjligt att få en bra bild av ett dåligt original. Sen är bilden väldigt liten också vilket gör att den inte kan bli klar och fin, utan lite blurrig.
Så bättre än så här kan jag tyvärr inte.
PS! Ögonen och munnen har jag inte gjort någonting med.
Okej. Tack så jättemycket! Den blev suverän! =D
Vad snällt att du tog dig an den. =)
Ha en bra dag! // Pernilla