Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettsajtinformation
Läst 521 ggr
IngelaS
0

Länkbanners till Bildredigering.ifokus.se

Jag blir ju såklart jättetacksam om de som vill, och har egna webbsidor vill länka till sidan så vi kan sprida sidan och på så sätt få fler medlemmar och öka sidan både antals- och kunskapsmässigt Glad

Jag har designat några banners i olika storlekar som finns att hämta via denna länk: www.bildredigering.se/ifokus/banners

Säg till om ni vill ha någon annan storlek/format så ordnar jag det.

Ni som lägger in banners till sidan får gärna skriva i den här tråden vilken sida den ligger på.

Tack på förhand!

Mvh Ingela

Jiger
0

Jodå - det kommer. Har suttit större delen av gårdagskvällen och uppdaterat och gjort om innehållet i min sajt och funderade på hur man ska göra med länkning på (Links-) "Friends and Colleagues"-sidan. Har inte tid just nu, men det var bra att du fixade till det där med banners.

Kommer alltså att hamna på :

www.jgraph.se

IngelaS
0

Härligt Jiger, du är en pärla! Glad

säg till sedan när du är klar så ska jag gå in och titta

Mvh Ingela

Jiger
0

Alltså, själva sajten som sådan är klar i sin nuvarande inkarnation. Det är bara länksidan som inte är fixad ännu. Tänkte avvakta tills jag "medlemiserat" mig på de sajter jag siktat in mig på att medverka i och ta alla flugorna på smällen - sas …

IngelaS
0

Aha, jag förstår. tyckte väl att den såg lite annorlunda ut när jag surfade in Skrattande

CarlS
0

Lägger in din 468x60 på våra fotosidor på http://www.sverigesurfen.com under kvällen…

Se "Länkkatalogen"

Hamnar en bit ner….

Hälsningar
CarlS

IngelaS
0

#5 tack snälla Carl! Jag var inne på din sida igår kväll men blev lite vilsen var vår banner skulle passa bäst, jättebra att du lägger in den Glad

Stort Tack!

CarlS
0

Bara trevligt att du vill synas på vår portal! :)

Meddelar dig här när den är publicerad.

//Carls

CarlS
0

Hej igen!

Nu har vi lagt upp din banner här:
http://www.sverigesurfen.com/fotoofilm.htm

Hälsningar
Carl & David

IngelaS
0

Tack så hemskt mycket Carl & David, det ser jättebra ut! :)

CarlS
0

Tack Ingela!

Celia
0

Eftersom jag bara har en 'tillfällig' hemsida, har jag ingen länksamling på den. Jag tar bara med det allra viktigaste, så givetvis har jag lagt en bildred-banner på första sidan :)

Inte bästa platsen, men i samma nivå som siames: www.furstens.se

Mvh, Cecilia

IngelaS
0

Tack för det Celia, jättegulligt av dig *kramar om*

vill du jag ska göra den lite mindre på höjden så det blir samma som siames?

Mvh Ingela

Celia
0

:) Jag tänkte fixa till storleken på den så att den också blev 60 men med respekt för andras arbeten brydde jag mig inte om det. Du ska inte behöva ändra för att det ska passa på min sida, men om det är ok att jag ändrar själv så gör jag det? :)

Kram tbx, Cecilia

IngelaS
0

det får du gärna göra, det är helt ok :)

Celia
0

Fixat :)

IngelaS
0

blev mycket bättre Skrattande

Celia
0

Ja det är det lilla som gör det… eller hur man nu brukar säga? Glad