Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1636 ggr
TacoBelle
0

Ännu en stackare som behöver hjälp...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är säkerligen många som ber om redigeringshjälp här. Så jag hoppas väldigt mycket att det finns någon vänlig själ här med några minuter över som vill hjälpa mig med min bild.

Det är såhär att jag är på gång att starta en ny blogg. Så jag har i en halv evighet kämpat med att göra en design och en header. Det går väl…sådär. Jag tycks aldrig kunna lära mig hur man redigerar och fixar på datorn, trots att jag försökt i flera år och köpt diverse tillbehör som t.ex. ritplatta.

Jag har nästan lyckats bli klar med min header men nu står det still och jag börjar tappa tålamodet. Jag vill bara bli klar så jag kan få igång min blogg!

Så därför undrar jag om det är någon skulle kunna hjälpa mig med en sista bild som ska ändras så jag kan bli klar? *ber mitt allra snällaste*

Bilden det gäller är tagen på nätet men är inte copyrightskyddad. Det är inget foto utan en "tecknad" bild och det jag vill få gjort på den är att måla hunden svart med vitt på bröstet samt att göra hundens huvud lite större och göra öron som hänger istället för de kuperade öronen på bilden.

Färgen på hunden bör se lite "natrulig" ut med lite skiftningar och inte bara helt platt svart. Men den behöver absolut inte vara perfekt eller överdrivet noggrann. Bilden ska nämligen användas lite suddig/genomskinlig när den är klar.

Bilden…

TacoBelle
0

Lite skarpare…

TacoBelle
0

Ungefär hur jag menar med att hunden ska ha större huvud och hängande öron…

TacoBelle
0

Och så färgen…

Tillägg: Om det går får ni väldigt gärna ta bort den gröna bakgrundsfärgen på bilden också.

Erdiz
0

Gjorde ett försök:) Men bytte ut hunden för enkelhetens skull. Och så blir den ju inte riktigt lika dan :D

TacoBelle
0

Tack snälla för hjälpen.

Tyvärr blev det ändå inte som jag hade tänkt mig med den bilden i min header. Så nu är jag tillbaka på ruta ett och kämpar med den j*kla headern! Skrikandes