Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettköp-sälj
Läst 1528 ggr
Elshira
2011-02-10 14:12
0

Hemsida sökes!

Jag söker någon som kan hjälpa mig att fixa både layot och kodning till en hemsida.

Hemsidan kommer att vara till för min stuteri, och för att kunna hålla det uppdaterat behöver det ändå finnas möjlighet att själv kunna ordna lite med att ladda upp någon bild eller ändra lite text utan hjälp.

Men en snygg meny som känns lite mer exklusiv än de färdiga från one.com (där jag har domän) är det jag vill ha helt enkelt!

Har många idéer och förslag, men lämnar det yttersta ansvaret till dig.

Hemsidan önskas vara klar innom ca 1 månad.

Kontakta mig gärna här eller på mailen om du är intresserad!

Mail: elajna_alunda@hotmail.com

Hakuna matata!

Cindy-
2011-02-10 20:26
0

Det finns ju gratis hemsidor på nätet. Jag har två hemsidor, och en av dom är en sådan gratissida som är jättelätt att fixa själv. Där behövs inga kodningar alls.

www.weebly.com

Elshira
2011-02-10 20:31
0

#1 Har provat det men finns inte många designer som är snygga (tycker jag) =)

Hakuna matata!

Cindy-
2011-02-10 22:15
0

Okey Skrattande

Vad är du ute efter för design?

Vad har du för hemsideprogram? Du bör ju ha ett om du ska kunna gå in och göra ändringar eller ladda upp nya bilder tex.

Elshira
2011-02-10 22:40
0

Jag har one. com till webbhotell och domän, där kan man ju antingen gå in i deras egna program eller använda sig av html (och massa annat)…?

Hakuna matata!

Cindy-
2011-02-10 23:28
0

Okey, det låter ju bra Skrattande

Då får vi hålla tummarna att någon duktig kan hjälpa dig.

Rozza
2011-02-12 22:13
0

Ett tips är wordpress ett suverent verktyg ska till och bygga om min hemsida med den nu har också one.com. Jag hjälper dig gärna om jag får betalt(tar inte jätte mycket), koda och designa kan jag har du egna förslag är det alldra bästa så att det blir nästan som du tänkt dig. Med wordpress kan du själv gå in och byta bilder skriva om texter med mer det är inte svårare en att skriva på word. Vill du ha min hjälp kan du mejla mig på annica.e.j@telia.com eller PM:a mig.

Erdiz
2011-02-17 23:15
0

http://www.webs.com/

Har jag haft några på. Har dock inte varit inne på länge. ser att dom ändrat endel. Men jag tycker dom är jätte lätta när man lärt sig hur det funkar :)

Rozza
2011-02-18 08:38
0

#7 men hon har ju domänen och webplats på one.com. Det bästa är att installera ett cms typ wordpress det ska jag göra på min hemsida som också ligger på one.com. wordpress tycker jag är en starkare verktyg än webs.com.

Erdiz
2011-02-18 12:33
0

#8 Jag tänkte bara att det går ju att peka om. Och jag uppfattade det som att hon inte ville använda sig av One.com för att göra hemsida.