Mitt första försök!
Ja nu är det här väl inget att skryta om 
Jag har inte hållit på så länge i PS, brukar mest bara beskära mina bilder, ändra lite i nivåer och klona lite.
Men jag har varit medlem ett tag nu och har känt att jag inte har så mycket att bidra med, men nu kör jag i alla fall!
Lekte med två bilder som jag tagit själv, bakgrunden är från Visby och hästen är min ponny Roisin.
Jag tänkte att vad härligt det skulle vara om jag fick det att se ut som om hon verkligen galopperade fram i genom gräset där.
Jag är väldigt nöjd med känslan som kompositionen ger, är också fullt medveten att ljuset ligger på från olika håll och att hästen inte är utklippt på bästa sätt.
Men roligt hade jag!
Och förhoppningsvis blir jag bättre med träning. :)
Kram, Maya
Det är helt underbart att höra din beskrivning under din redigerade bild.
Citat: Men roligt hade jag!
Och förhoppningsvis blir jag bättre med träning. :)
Det är precis denna inställning som kommer att utveckla dig. Man SKA ha roligt när man provar sig fram i photoshop.
Jag måste säga att jag tycker att du har gjort bilden väldigt bra! Och jag hoppas att få se mer av dina skapelser uppladdade här.
Mycket bra jobbat!!
Tack Cindy!
Det var roligt att höra. :)
Du är så himla duktig, det är alltid så kul att se vad du har hittat på, men brukar du någonsin använda bilder som du tagit själv?
Nu när jag börjat testa har jag märkt att jag tycker det är roligare att se vad jag kan göra av bilderna jag tagit själv.
Jag har redan en idé om att ta flera bilder på min häst där hon hoppar och galopperar och klippa ut, så att det sen ser ut som en hel hjord med Roisinar som kommer springande.
Kram, Maya
#4 Ja du, jag skulle önskat att det var mina egna bilder jag jobbade med.
Men det fungerar inte för jag har inte tillgång till att fotografera de modeller och de omgivningar/bakgrundsbilder som jag behöver till mina manipulationer.
Hade jag haft det så hade jag absolut använt mina egna foton 
#5 Ja, det är rent av frustrerande ibland, att ha en massa idéer och bilder i huvudet, som man inte kan genomföra för att det inte finns resurser till det…
Jag försöker de det som en utmaning då och kollar hur jag göra något liknande med vad jag har att tillgå. :)
Kram, Maya
#6 Bra tänkt! 
bra jobbat:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Tack tack! :)

Det var verkligen ett högklassigt montage. Jättefint gjort.