Ria landskap i photoshop!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är medlem på en hemsida vid namn stallet.se. Där kan man göra s.k "grafik" som ex. stallplaner (landskap) & designer (presentationens 'bild' som det går att lägga koder på)..
Har påbörjat en stallplan som ska föreställa att vara 'avancerad', vilket den inte är enligt mitt tycke… Skulle gärna vara tacksam för hjälp som kan få den att se mer verklig ut & avancerad :)
OBS! Ger inte ut vad jag heter på stallet.se. Vill vara anonym :P
/Moas97 :)

Ja jag vet inte vad de här stallplanerna är till för och vad man ska göra med dom.
Jag gjorde i allafall ett försök. Men funderar nu i efterhand när jag tittar på din bild att det kanske inte ska vara några upphöjningar i gräset. Att det kanske ska vara helt slätt och i en jämn färg.
Den här ser väl inte så verklig ut. Mer målad.

#2: Hur lyckas du med att få grafiken så? Skulle mycket gärna vilja måla så som du fick min grafik till att se ut.. Men frågan är hur man gör? Kan dock inte se att ett stall kanske skulle sitta så jätte fint på en sådan stallplan, jag vet inte.. :'s
Ja nu är det inte jag som målat. Utan jag har manipullerat med olika stockbilder som är målade. Det ända jag själv målat i denna är lite gräs här och var.
Jo jag förstod nästan att det inte skulle funka. Men det var roligt att göra ett försök i allafall :)

#4: Ja, för det var då en vacker bild.. :)